نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مهر 1393 - 20:42
اخیرا در اقدامی سیاسی توسط مجموعه دانشگاه یاسوج یکی از افراد تندروی سیاسی اصلاح طلب و از کسانی که سابقه زندانی در فتنه 88 و سلسله جلسات سیاسی با آقازاده فتنه گر در یاسوج را در کارنامه خود داشته به عنوان عضو شواری فرهنگی دانشگاه یاسوج انتخاب شده است.

به گزارش چهارفصل، دانشگاه یاسوج با مدیریت سرپرست جدید دانشگاه  در طی یک سال اخیر با حاشیه های زیادی در بحث مدیریت فضای دانشگاه ، مسائل سیاسی ، فرهنگی و رفاهی  دانشجویان همراه بوده به گونه ای که شاهد میدان داری به برخی از دانشجویان ستاره دار و عدم نظارت و برنامه ریزی مدون فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی در دانشگاه بودیم.

 

شاهرخ قبادیان، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج هم چند روز پیش در گفت وگو با یکی از سایت ای محلی استان از وضعیت فرهنگی دانشگاه یاسوج به شدت ابراز گلایه کرد.

 

وی افزود: فضای فرهنگی دانشگاه در حال حاضر به صورتی است که اگر فردی از بیرون دانشگاه به فضای حال حاضر نگاهی بیندازد، مطمئنا بخش فرهنگی دانشگاه را در خوابی عمیق میبیند.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج تصریح کرد: اگر از حق نگذریم، معاونت فرهنگی دانشگاه به صورت یک جانبه مراسم‌هایی را مطرح و تصویب می‌کند که بیشتر آنها جز ظاهرسازی‌های ناشیانه چیز دیگری نیست و بر روی اغلب آنها نمی‌توان برچسب فرهنگی چسباند که دلیل این امر نگاه غیر اصولی و غیر کارشناسی به فعالیت‌ها می‌باشد که بدون مشورت با کارشناسانی همچون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

 

قبادیان به تشکیل نشدن جلسه شورای فرهنگی دانشگاه اشاره کرد و گفت: شورای فرهنگی، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه است که هر ساله به دلیل حجم زیاد فعالیت‌ها در آغار سال تحصیلی و ورود دانشجویان ورودی جدید به این مکان علمی- فرهنگی، مهمترین جلسه‌ سال این شورا، حدودا دو تا سه هفته قبل از شروع کلاس‌ها برگزار می‌شود.

 

اخیرا  در اقدامی سیاسی توسط مجموعه دانشگاه یاسوج یکی از افراد تندروی سیاسی اصلاح طلب و از کسانی که سابقه زندانی در فتنه 88  و سلسله جلسات سیاسی با آقازاده فتنه گر در یاسوج  را در کارنامه خود داشته به عنوان عضو شواری فرهنگی دانشگاه یاسوج انتخاب شده است.

 

گفتنی این حرکت اخیر مجموعه دانشگاه آن هم در زمان معرفی گزینه های جدید ریاست دانشگاه یاسوج به شورای انقلاب فرهنگی و سیاست اصلاح طلبان مبنی بر آماده سازی برای حضور در محافل دانشجویی برای  انتخابات مجلس شورای اسلامی  جای بسی تامل دارد.

 

امید است مسئولان فرهنگی دانشگاه یاسوج و سربرست دانشگاه در بحث مسائل فرهنگی دانشگاه مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد تدابیری را اتخاذ نمایند که مایه وحدت دنشجویان جهت پیشبرد فرمان سال مفام معظم رهبری باشد نه ورود چهره های سیاسی تندرو آن هم در مسائل فرهنگی دانشگاه !

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی