نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. مهر 1393 - 14:14
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با راه دانا:
بازی پرسپولیس- رئال باید لغو شود
محمد اسماعیلی عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این امکان وجود دارد که کمیسیون موضوع بازی پرسپولیس و رئال مادرید را مورد بررسی قرار دهد تا معلوم شود که چه کسانی برای برگزاری این بازی با سران اسرائیلی همکاری کرده اند.

به گزارش چهارفصل، محمد اسماعیلی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و کو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص برگزاری بازی پرسپولیس- رئال مادرید و اینکه یکی از عوامل موساد واسطه برگزاری این بازی است اظهار داشت: به نظر من مسئولان وزارت ورزش باید پاسخگو باشند که چطور این بازی هماهنگ شده است.

 

وی گفت: وزارت امور خارجه هم باید به موضوع این بازی ورود پیدا کند و حتی اگر لازم بود اقدامات لازم جهت لغو  این بازی صورت بگیرد؛ پرسپولیس یک تیم مردمی است و نباید این طور مسائل به وجود بیاید.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: پرونده این بازی باید با حساسیت دنبال شود ؛ شاید اسرائیلی ها از این طریق بخواهند جنگ روانی علیه ایران به راه بیندارند.

 

اسماعیلی در پایان تاکید کرد: این امکان وجود دارد که کمیسیون موضوع بازی پرسپولیس و رئال مادرید را مورد بررسی قرار دهد تا معلوم شود که چه کسانی برای برگزاری این بازی با اسرائیلی‌ها همکاری کرده اند.

 

 بر همین اساس،روز گذشته دانا خبری مبنی بر اینکه یک از عوامل موساد واسطه برگزاری بازی پرسپولیس و رئال مادرید است  منتشر کرد که واکنشهای متفاوتی از سوی نمایندگان مجلس و مسئولین در پی داشته است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی