نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. مهر 1393 - 18:40
اصولگرایان صاحب دیدگاه در تمامی عرصه ها بوده و خود را مقید به این می دانند که در سال " فرهنگ و اقتصاد جهادی " به فرمان مقام معظم رهبری ، حضوری جهادی داشته باشند.

به گزارش چهارفصل، عضو جبهه پایداری و نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، برگزاری همایش اصولگرایان سراسر کشور با محوریت " آیت اله مصباح یزدی " را سبب شور و نشاط در بین اصولگرایان دانست.

 

 
" دکتر ستار هدایتخواه " در گفت و شنود اختصاصی با عصردنا گفت: همایش وحدت اصولگرایان با محوریت " حضرت آیت اله مصباح بزدی " دیروز نوزدهم مهرماه 93 در لانه سابق جاسوسی آمریکا برگزار که سبب شور و نشاط در بین دوستان اصولگرا شد.
 
 
وی هدف از برگزاری این همایش را اتحاد بیشتر اصولگرایان برای حضور در عرصه های مختلف با رعایت نمودن اصول عنوان و خاطرنشان کرد: رکن اصلی این اصول " ولایت فقیه " و تبعیت از ایشان بود.
 
 
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: حضرت آیت اله مصباح اصولی را برای رسیدن اصولگرایان به وحدت مطرح که پایبندی به این اصول برای تمامی اصولگرایان ضروری است.
 
 
هدایتخواه با بیان اینکه حذف شائبه انشقاق در جریان اصولگرایان از دیگر اهداف برگزاری این همایش بوده ، خاطرنشان کرد: این همایش ها قرار است در ماههای آینده نیز برگزار شود.
 
 
وی برگزاری این همایش را صرفا انتخاباتی و چگونگی حضور اصولگرایان در انتخابات ها ندانست و بیان داشت: حضور در تمامی عرصه ها برای اصولگرایان " تکلیف " بوده و هست و انتخابات نیز یکی از این عرصه ها است.
 
 
عضو جبهه پایداری گفت: اصولگرایان صاحب دیدگاه در تمامی عرصه ها بوده و خود را مقید به این می دانند که در سال " فرهنگ و اقتصاد جهادی " به فرمان مقام معظم رهبری ، حضوری جهادی داشته باشند.
 
 
هدایتخواه با تاکید براینکه اصولگرایان خود را مکلف به ایستادن در برابر هجمه های دشمنان انقلاب و نظام دانسته و می دانند ، تصریح کرد: ما بدنبال ترویج اندیشه های رهبری انقلاب در تمامی زمینه ها بوده و هستیم.
 
 
وی با اشاره به همگرایی بیشتر بین اصولگرایان برای حضور در انتخابات ، یادآورشد: " تکلیف " یکی از اصولی است که اصولگرایان در زمان انتخابات به آن توجه خواهند داشت.
 
 
*****************************************
 
تصاویر همایش وحدت اصولگرایان در نوزدهم مهرماه 93 در لانه سابق جاسوسی استکبار
 
 

 

 

 

 
 

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی