نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مهر 1393 - 12:18
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد ياسوج در پاسخ به توهين عضو انجمن اسلامي اين دانشگاه به روحانيت و سكوت معني‌دار مسئولان دانشگاهي، خواستار پاسخگويي آن‌ها و مديريت اتفاقات اخير شد.

به گزارش چهارفصل، امين كشاورز، مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد ياسوج در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاري دانشجو" در ياسوج،‌ با اشاره به توهين چند روز پيش عضو انجمن اسلامي دانشگاه آزاد ياسوج در يك مراسم رسمي و عمومي به روحانيت، بیان داشت: بسيج دانشجويي اهل تساهل و تسامح براي ارزش‌هاي دين و انقلاب نيست و در هر اتفاق مهمي كه احساس مسئوليت كنيم، وارد شده و موضع گيري مي‌كنيم.

وي افزود: وقتي پاي دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب و دين در ميان باشد، براي ما مهم نيست كه چه كسي و در چه سمتي در مقابل ما قرار دارد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد ياسوج به حوادث چند روز پيش اين دانشگاه در مراسم توديع و معارفه معاون هماهنگي دانشگاه آزاد استان اشاره كرد و گفت: به نظر مي‌رسد اين اين حوادث حساب شده بوده و زينه زمينه ساز اتفاقاتي است كه در آينده قرار است در دانشگاه ها رخ دهد.

کشاورز با اشاره به حذف بسيج دانشجويي از ليست مدعوين اين جلسه گفت: نحوه برگزاري جلسه و موضع گيري‌هاي صورت گرفته در آن، پيامي را به ما منتقل كرد كه ما اين پيام را دريافت كرده و در زمان مناسب پاسخ آن را خواهيم داد.

وی تز دانشگاه منهاي روحاينت را تز مردودي دانست كه در مقطعي از تاريخ كشورمان توسط عوامل بيگانه مطرح شده و با شكست روبرو شد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد ياسوج افزود: دانشگاه بدون روحانيت به هيچ وجه در بين دانشگاهيان مطرح نيست و فردي كه اين موضع گيري را انجام داده و مواضعش مشكوك است، بايد مسئولان دانشگاهي پيگير جدي اين اتفاقات باشند.

کشاورز ادامه داد: بايد توجه كرد كه اين تفكر از كجا نشات گرفته، به كجا و چه كساني وصل است و چرا در آغاز سال تحصيلي در دانشگاه آزاد به راحتي مطرح مي‌شود؟

وي مسئولان دانشگاهي را پاسخگوي اين اتفاقات دانست و گفت: مسئولان دانشگاه در قبال این مسائل مسئولند و باید پاسخگو بوده و مدیریت کنند؛ در غیر این صورت بسيج، نیروهای ارزشی دانشگاه و دانشجويان بحث را مدیریت می‌کنند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد ياسوج تصريح كرد: اگر جلوی این اقدامات در زمان مناسب گرفته نشود، تبعات آن قبل از هر کسی گریبان مسئولان دانشگاه را خواهد گرفت.

 

کشاورز خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد ياسوج بيان داشت: اگر مسئولان دانشگاه در بی‌طرفی خود صادق هستند و در این موضوع نقشی نداشتند، باید اقداماتی را انجام دهند که جلو تکرار چنین رفتارهای ناشايستي از برخی افراد مشکوك در دانشگاه گرفته شود.

مسئول بسيج دانشجويي اين دانشگاه تصريح كرد: بسیج دانشجویی تمام حوادث و اتفاقات و موضع گیری‌هاي دانشگاه را رصد می‌کند و در صورت هر گونه توهين و بي‌حرمتي به ارزش‌ها، بر اساس ضوابط ورود خواهد كرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی