نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مهر 1393 - 13:57
هوشنگ یاری‌پور
فرماندار بویراحمد مطرح کرد
وضعیت بد توزیع آب در شهر یاسوج
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: اهالی شهرستان یاسوج به وضعیت بد توزیع آب در شهر اعتراض دارند.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد به ریاست استاندار و با حضور معاونین وی و مدیران دستگاه‌های اجرائی استان کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد.

 

در این نشست هوشنگ یاری‌پور فرماندار بویراحمد با انتقاد از وضعیت رو باز بودن مخازن آب شهر و روستاهای شهرستان بویراحمد، گفت: فیلم این مخازن و وضعیت آنها موجود است که باید برای سلامتی مردم فکری به حال آن شود.

 

یاری‌پور گفت: زیبنده نیست شهری که روزانه 200 هزار نفر در آن رفت و آمد می‌کنند با قطعی آب روبرو باشند و در تابستان امسال دیدیم که چه اندازه مردم به خاطر این وضعیت در فرماندار تجمع کردند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد بیشترین اعتراضات در شهر یاسوج را مربوط به مشکلات آب دانست و تاکید کرد: کاری کنیم تا مشکلات امسال در سال آینده تشدید نشود.

 

همچنین در این نشست غلام‌محمد زارعی وضعیت آب شهرستان بویراحمد را اسفبار اعلام کرد و گفت: جاهایی مانند مادوان که جمعیت زیادی را در خود جای داده است باید هرچه سریعتر وضعیت آب آن تعیین و تکلیف شود.

 

نماینده بویراحمد و دنا از اعتبار پنج میلیارد تومانی در نظر گرفته شده توسط شرکت آب و فاضلاب سخن به میان آورد و از مدیر آب استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار وضعیت این اعتبار شد و اظهار کرد: شهرهای یاسوج و چیتاب با تنش آبی مواجه است و در همین راستا شرکت آب و فاضلاب 10 میلیارد تومان برای رفع مشکل آب این دو شهر در نظر گرفته است که لازم است مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد این اعتبارات را به جد پیگیری و نتیجه را اعلام کند.

 

زارعی سئوالی نیز در خصوص میزان درآمدهای آب و فاضلاب از محل آب بهای مردم شهر یاسوج کرد و از مدیر آب و فاضلاب استان خواست، توضیح دهد که ماهانه چه مقدار پول از این راه درآمد حاصل می‌شود.

 

وی گفت: برخی از مردم به ما مراجعه کرده و ابهام دارند که آب بهای پرداختی آنها در سایر شهرهای استان هزینه می‌شود که باید مسئولان توضیح دهند این موضوع تا چه اندازه صحت دارد.

 

این نماینده مجلس از اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای ساخت یک مجتمع آبرسانی در روستاهای شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: عملیات اجرائی این مجتمع آبرسانی در روستای چین شهر لوداب آغاز می‌شود.

 

زارعی گفت: شهرستان بویراحمد 10 پروژه آبرسانی شهری دارد که شش پروژه آن بالای 100 میلیون تومان اعتبار دارد.پنج پروژه از این تعداد، استانی و یک پروژه ملی است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی