نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. مهر 1393 - 11:22
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه بویراحمد گفت:سفر یک هفته ای 16نفر از مسئولان اتاق اصناف استان حول محور فناوری جدید کسب و کار در بازار ترکیه و یک سفر سیاحتی صورت گرفته است.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ، جمعي از مديران اصناف استان کهگیلویه وبویراحمد در اولین روزهای پاییزسال جاری سفري گروهي و یک هفته ای را به آنتالياي تركيه داشتند.

 

تعدادي از افراد حضور داشته در این تور كه برخي از مديران اتحاديه و اعضاي مجمع امور صنفي استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان بویراحمد هستند، با حضور در این سفر سیاحتی به قول رئیس اصناف استان، از بازارچه های کشور ترکیه و استانهای آن دیدن کرده اند.

 

به گفته موسوی رئیس اصناف استان، اين تورسیاحتی کاری با حضور 16نفر از اعضای اتاق اصناف استان برگزار شده و بیشتر در قالب آشنايي با فناوريهاي روز در حوزه كسب و كار دراين كشور صورت گرفته بوده است.

 

رئیس اتاق اصناف استان در مورد چرایی  سفر آنتالیا به خبرنگار صبح زاگرس گفت: این سفر یک هفته ای با حضور 16نفر از مسئولان اتاق اصناف استان بیشتر از همه حول محور فناوری جدید کسب و کار در بازار ترکیه صورت گرفته است.

 

وی با بیان این موضوع که هزینه این سفر به صورت مساوی پنجاه پنجاه بین شخص حضور داشته و اتاق های اصناف استان صورت گرفته است، ابراز داشت: این تور بیشتر از همه یک سفر سیاحتی کاری برای افراد حضور داشته بوده است.

 

موسوی با تأکید بر این امر که اینگونه سفرها می تواند رشد بخصوصی در مدرنیته کردن فضای کسب و کار و بازار استان داشته باشد، اظهار داشت: اینگونه سفر ها هر ساله در ردیف تورهای سیاحتی برای آشنایی هرچه بهتر مسئولان اتاق اصناف با بازراهای دیگرکشورها صورت می پذیرد.

 

رئیس اتاق اصناف استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان سخنان خود در مورد طرح این سفر برای مسئولین اتاق اصناف استان گفت: این سفر در زمان مدیریت قبلی اتاق اصناف استان برنامه ریزی شد و در زمان مدیریت جدید صورت پذیرفته است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی