نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. مهر 1393 - 19:50
کارشناس مسائل سیاسی گفت: تحلیل اکثر کارشناسان این است که عربستان کار خیلی خطرناکی را دنبال می کند، اجرای این حکم آغاز یک انقلاب در عربستان خواهد بود.

به گزارش چهارفصل، شهرام مهدوی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به حکم اعدام تعزیری شیخ نمر توسط دولت عربستان، اظهار داشت: شیخ نمر جز فعالان بیدار و ضد وهابی است.

 

وی در ادامه به دلایل حکم اعدام شیخ نمر اشاره کرد و افزود: با اعدام شیخ می خواهند مردم را سرکوب کنند اما غافل از اینکه با این عمل سرکوب نمی شوند.

 

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: با اعدام شیخ نمر یک بیداری جدی مخصوصاً در منطقه شمال و شرق عربستان رخ خواهد داد.

 

وی با اشاره به دست های پشت پرده در جریان این حکم اعدام شیخ ابراز داشت: جریان وهابیت و سلفی اعدام شیخ را پیگیری می کنند ونشأت گرفته از سرویس های جاسوسی مثل موساد و امثال آنان که در این جریان دخیل هستند.

 

مهدوی تأکید کرد: تحلیل اکثر کارشناسان این است که عربستان کار خیلی خطرناکی را دنبال می کند و اجرای این حکم آغاز یک انقلاب در عربستان خواهد بود.

 

وی با اشاره به ترور آیت الله حکیم در عراق و به وجود آمدن پیروزی در این کشور بیان داشت: اگر ترورها دولتی شود بیداری عربستان خیلی سریعتر انجام خواهد گرفت و قطعاً شیعه و سنی در عربستان حالت محافظه کاری را رها می کنند.

 

کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: هر انقلاب و بیداری قربانی و خون می خواهد، به نظر می رسد شیخ نمر از قربانیان این انقلاب در عربستان باشد.

انتهای پیام/ ز.ح

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی