نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مهر 1393 - 16:05
مسئول سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد:
روساي دانشگاه‌ها امكانات بهتري براي تضارب آرا در دانشگاه فراهم كنند
مسئول سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد با اشاره به لزوم توجه هر چه بيشتر به كرسي‌هاي آزادانديشي در دانشگاه‌ها گفت: روساي دانشگاه‌ها امكانات بهتري براي تضارب آرا در دانشگاه فراهم كنند.

به گزارش چهارفصل، شهرام مهدوي مطلق، مسئول سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد روز گذشته در مراسم استقبال از دانشجويان ورودي جديد دانشگاه پيام‌نور ياسوج كه در اردوگاه شهيد بهشتي اين شهر برگزار شد، به بيان اولويت‌هاي كاري بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد در سال تحصيلي جاري پرداخت.

وي برپايي كرسي‌هاي آزادانديشي و تقويت فضاي تضارب آرا در دانشگاه‌ها را از اولويت‌هاي كاري بسيج دانشجويي دانست و گفت: تقويت كرسي‌هاي آزاد انديشي به عنوان يكي از بهترين ابزار براي تضارب افكار و آراي دانشجويان و دانشگاهيان بايد در دانشگاه‌ها تقويت شود و اين خواسته رهبر معظم انقلاب از فضاي دانشگاهي نبايد به ورطه فراموشي سپرده شود.

مسئول سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد ادامه داد: نبايد بگذاريم كرسي‌هايي كه بعد از سال‌ها در مرحله رشد قرار گرفتند، دوباره به غفلت سپرده شوند.

مهدوی از مسئولان دانشگاه خواست تا توجه بيشتري به برگزاري كرسي‌هاي آزاد انديشي داشته باشند.

وی افزود: روساي دانشگاه‌ها براي ايجاد فضاي تضارب آرا در بين دانشجويان كه منجر به شكوفايي انديشه‌هاي جوانان كشور مي‌شود، امكانات بهتري را فراهم كنند و به تقويت زمينه‌هاي برگزاري اين مهم در دانشگاه اقدام کنند.

مسئول سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد با اشاره به برنامه‌هاي شاخص بسيج دانشجويي در طول سال تحصيلي بيان داشت: يكي از مهمترين برنامه‌هاي بسيج دانشجويي مشاركت دادن دانشجويان در خدمت رساني به مناطق محروم در قالب اردوهاي جهادي است كه مورد استقبال طيف وسيعي از دانشجويان قرار مي‌گيرد.

مهدوي به نقش پر رنگ دانشگاه پيام‌نور اشاره كرد و گفت: دانشگاه‌هاي پيام‌نور استان حضور پر رنگي در برگزاري اردوهاي طرح هجرت دانشجويي داشتند كه قابل تقدير است.

وی به وضعيت فرهنگي برخي از دانشگاه‌هاي استان و ياسوج اشاره كرد و گفت: وضعيت فرهنگي برخي از دانشگاه‌هاي ياسوج وضعيت مطلوب و مورد انتظار يك مجموعه علمي و فرهنگي نيست كه اميدواريم مسئولان دانشگاهي نگاه ويژه‌اي به اين مقوله داشته باشند.

مسئول بسيج دانشجويي استان در جمع دانشگاهيان پيام‌نور ياسوج افزود: وضعيت فرهنگي اين دانشگاه به نسبت ساير دانشگاه‌ها از روند مطلوب‌تري برخوردار است.

لازم به ذكر است، مراسم استقبال از دانشجويان ورودي جديد روز گذشته در اردوگاه شهيد بهشتي آبشار ياسوج برگزار شد.

منبع:خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/گ
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی