نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مهر 1393 - 23:12
رئیس سازمان صداوسیما گفت: مداحان در فتنه ۸۸ فریب دشمن را نخوردند.

به گزارش چهارفصل، عزت‌الله ضرغامی عصر پنجشنبه در آیین اختتامیه دوازدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با بیان اینکه پیرغلامان اهل بیت(ع) چشم و چراغ ما هستند که تجلیل از آن‌ها بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: تجلیل از پیرغلامان حسینی تجلیل از همه خوبی‌ها و فضیلت‌ها است.

رئیس سازمان صداوسیما در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مداحی را کار ارزشمند و بزرگ توصیف می‌کنند، خاطرنشان کرد: کار مداحی یک کار بسیار مهم و شایسته است.

وی در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸ و یارگیری دشمنان از همه اقشار به جز مداحان، عنوان کرد: آنجا فتنه ضربه می‌زند که به اوامر رهبران الهی بی‌توجهی شود؛ دشمن در فتنه از همه یارگیری کرد از دانشگاه و نخبگان، روحانیون و کسانی که فکرش را نمی‌کردیم یارگیری کردند، اما نتوانستند از مداحان اهل بیت(ع) یارگیری کنند.

ضرغامی با اشاره به برخی جریانات مخرب و فتنه‌گران، بیان کرد: اگر حرفی دارید حداقل با دشمن مرزبندی کنید؛ برخی‌ها گمان می‌کنند فتنه دعوایی بود و الان تمام شده است، اما واقعیت این است که فتنه ۸۸ با هدایت خارج از کشور برای مقابله با نظام آمد.

رئیس سازمان صداوسیما در ادامه همچنین با اشاره به محدودیت‌های موجود در برخی کشور‌ها برای کنترل فضای مجازی، افزود: در سفر به ترکیه وزیر ارتباطات آذربایجان می‌گفت هر وقت خواستیم قانونی برای فضای مجازی وضع کنیم از آن سوی مرز‌ها آنقدر فشار می‌آورند که جرأت ادامه کار را دیگر نخواهیم داشت.

این مسئول با اشاره به تبلیغات گسترده برای گروهک تروریستی داعش در فضای مجازی، گفت: امروز داعش را این فضا داعش کرده است.

رئیس سازمان صداوسیما در پایان به نقش و جایگاه مداحان و عدم امکان جذب آن‌ها توسط دشمنان نظام اشاره کرد و عنوان داشت: دشمن نه در خبر‌ها، نه در تصویر‌ها نتوانست از مداحان یارگیری کند، چراکه این جمعی که یک عمر برای امام حسین (ع) روضه خوانده و دلش را با مهر امام حسین (ع) پیوند زده، فریب نمی‌خورد و این در واقع نشان‌دهنده عظمت کار مداحان است.

منبع: جهان
 
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی