نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. مهر 1393 - 20:52
معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: نامگذاری کتابخانه مرکزی دانشگاه در شورای فرهنگی دانشگاه مطرح نشد و امیدواریم به هر صورت اصلاح شود.

به گزارش چهارفصل، یوسف نیکروز ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان،‌ در پاسخ به سوال “خبرگزاری دانشجو” در خصوص چرایی نام‌گذاری کتابخانه مرکزی دانشگاه به نام جاسوس آمریکا و نماینده اجرای اصل ۴ ترومن در ایران اظهار داشت: من با شما هم عقیده هستم که شورای فرهنگی دانشگاه باید در نام‌گذاری‌های دانشگاه اظهار نظر کند و هر گونه نامگذاری در دانشگاه چون صبغه فرهنگی دارد،‌ حتما باید از شورای فرهنگی دانشگاه مجوز داشته باشد.

 

وی افزود: هر گونه نامگذاری حتی نامگذاری یک خیابان در دانشگاه باید از این شورا مجوز داشته باشد و با مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه صورت بگیرد.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: نامگذاری کتابخانه مرکزی دانشگاه در شورای فرهنگی دانشگاه مطرح نشد و امیدواریم به هر صورت اصلاح شود.

 

نیک روز در پاسخ یکی از خبرنگاران که با تعجب از او پرسید: آیا واقعا باید اصلاح شود، گفت: نمی‌دانم، حالا به هر صورت شاید اصلاح نشود.

 

این مسئول دانشگاهی در پایان جلسه پس از سخنان در گوشی مدیر امور فرهنگی و مدیر روابط عمومی، خطاب به خبرنگاران گفت: شورای فرهنگی دانشگاه برنامه‌ و مصوبه‌ای برای تغییر نام کتابخانه ندارد!

 

لازم به ذکر است، چندی پیش، بدون مجوز و اطلاع شورای فرهنگی دانشگاه یاسوج، از سوی سرپرست این دانشگاه در اقدامی غیر منتظره و خودسرانه نام کتابخانه مرکزی این دانشگاه که قرار بود به نام شهید آوینی و یا آیت الله ملک حسینی نامگذاری شود، به صورت شبانه به نام یکی از مهره‌های ساواک، جاسوس سازمان سیا و نماینده اجرای اصل ۴ ترومن در ایران نامگذاری شد.
 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی