نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مهر 1393 - 9:23
ظهر امروز در اصفهان با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار یونس امیری به عنوان فرمانده جدید مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه معرفی شد.

به گزارش  چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، ظهر امروز در آیینی از تلاش های سردار محمود چهارباغی تقدیر به عمل آمده و سردار یونس امیری از سوی سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدارن، به عنوان فرمانده جدید مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) اصفهان معارفه شد.

 

در این مراسم که با حضور فرماندهان دانشکده های مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) اصفهان، فرمانده و چند تن از معاونین نیروی زمینی سپاه و سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان و فرماندهان و معاونت های سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدارن با اعلام رضایت از وضعیت مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع)  نیروی زمینی سپاه و تشکر ازسردارچهارباغی، فرمانده سابق این مجتمع، از سردار یونس امیری خواست نسبت به ادامه مسیر پیشرفت و ایجاد تحول بیشتر در بحث آموزش و آمادگی رزمی دانشجویان این مجتمع دانشگاهی تلاش خود را آغاز نماید.

 

سردار پاکپور با اشاره به نعمت امنیت و آرامش در کشور جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که کشورهای همسایه ما درگیر جنگ بوده و امنیتی ندارند، با عنایت خداوند بزرگ و درایت رهبر انقلاب، مردم ما در کمال آرامش در حال زندگی هستند و ما باید با آمادگی و افزایش توان خود ضمن شکرگزاری این نعمت بزرگ، حافظ آن باشیم.

 

سردار یونس امیری، فرمانده جدید مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه نیز، ضمن تقدیر از سردار چهارباغی، فرمانده سابق مجتمع دانشگاهی و سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه و گرامی داشت یاد 24 هزار شهید و ستاره درخشان استان اصفهان و فرارسیدن ایام محرم، نسبت به اجرای فرامین فرمانده نیروی زمینی سپاه لبیک گفت.

 

وی با بیان این که آموزش، سنگ بنای هر کاری است گفت: هم چنان که آموزش به عنوان این سنگ بنا وجود دارد، بحث معنویت و افزایش روحیه اعتقادی و معنوی و حرکت و تلاش در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری نیز موضوع اساسی دیگر است.

 

فرمانده جدید مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه در ادامه افزود: ما هم چنان باید در یک دست قرآن کریم و در دست دیگر سلاح داشته و هم چنان که معنویت خود را افزایش می دهیم با توجه به تغییرات روز، آموزش های خود را نیز تغییر داده و بروز کنیم.

 

وی در پایان گفت: تمام توان خود را برای عمل به منویات مقام معظم رهبری و انجام مطالبات فرماندهی نیروی زمینی سپاه خواهد گذاشت تا انشاالله با عمل به این دستورات، آموزش فرماندهان آینده سپاه بر همین روند شکل بگیرد.

 

 

معارفه سردار یونس امیری، فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمونین نیروی زمینی سپاه
معارفه سردار یونس امیری، فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمونین نیروی زمینی سپاه
معارفه سردار یونس امیری، فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمونین نیروی زمینی سپاه
معارفه سردار یونس امیری، فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمونین نیروی زمینی سپاه
 
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی