نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مهر 1393 - 12:00
بر طبق شنیده ها از دانشگاه یاسوج دو نفر از کارمندان حراست دانشگاه یاسوج در حمایت از سرپرست رای نیاورده این دانشگاه در شواری انقلاب فرهنگی به دنبال جمع آوری امضاء در سطح دانشگاه هستند.

به گزارش چهارفصل، صبح امروز بر طبق شنیده ها از دانشگاه یاسوج دو نفر از کارمندان حراست دانشگاه  در پی صحبت های اخیر رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر اینکه سرپرستان دانشگاه های یاسوج و اصفهان در شورای عالی انقلاب فرهنگی رای نیاورده و به آنها گفته شده است، اما همچنان در دانشگاه هستند واین در حالی است که هم بودن این افراد در دانشگاه خلاف قانون است و هم کارهایی که در این خصوص انجام می‌دهند اقدام به جمع آوری امضاء در حمایت از این سرپرست رای نیاورده توسط شواری انقلاب فرهنگی می نمایند.

 

بر طبق شنیده ها این دو نیرو با سرپرست دانشگاه رابطه فامیلی دارند و  از این  ساختمان به آن ساختمان در دانشگاه به دنبال جمع آوری امضاء در حمایت از این سرپرست رد شده هستند.

 

گفتنی است وظایف حراست در یک دانشگاه بعضاً اطلاع رساني به موقع از وضعيت دانشگاه به مراجع ذي صلاح حراست با توجه به اشراف اطلاعاتي خود نسبت به مجموعه دانشگاه ،حفاظت از اماكن، تأسيسات و تجهيزات دانشگاه حفاظت و جلوگیری از تخریب های عمدی و غیر عمدی تاسیسات،پیش گیری از وقوع تخلف ها، اماکن و تجهیزات دانشگاه با هدف حفظ و حراست از بیت المال از طریق تدوین روش ها و ارائه پيشنهادات به مدیریت و همچنين مديريت بر واحد انتظامات دانشگاه، حفاظت از اسناد و داده های سازمان، اتخاذ تدابير لازم جهت حفاظت از اسناد و اطلاعات دانشگاه (شامل اسناد کتبي و یا الکترونيکي) و جلوگيری از دسترسی غير مجاز به آنها، جلوگیری از بروز انواع فساد اداری و حفاظت از پرسنل (اساتيد، کارکنان و دانشجويان) می باشد. نه جمع آوری امضاء آن هم برای حمایت از شخصی که در شواری انقلاب فرهنگی کشور رای نیاورده است.

سرپرستی ۳ دانشگاه‌ غیرقانونی است

 

گفتنی است برای خواندن صحبت های  حسن غفوری‌فرد، رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد رای نیاوردن و حضور خلاف قانون سرپرست دانشگاه یاسوج  در دانشگاه را می توانید در { اینجا }بخوانید.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی