نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آبان 1393 - 10:45
روز گذشته انجمن اسلامی معلمان استان طی قطعنامه ای از رفع حصر سران فتنه ای سخن گفتند که به خاطر کار های خلاف قانون خود و بی حرمتی به عاشورای حسینی در سال 88 حاضر به عذر خواهی از ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشدند.

به گزارش چهارفصل، روز گذشته با حضور جمعی از اعضای انجمن اسلامی معلمان کشور ، فرهنگیان اصلاح طلب ، اعضای انجمن ، سیاسی و فرهنگی دومین کنگره انجمن اسلامی معلمان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در شهرستان گچساران برگزار شد.

 

گفتنی است در این نشست که بیشتر رنگ و بوی سیاسی داشت با قرائت پیام محمد رضا عارف، اصلاح طلب شروع ودر ادامه  محمدی، دبیر کل انجمن اسلامی معلمان ایران در راستای برنامه های اصلاح طلبی و تشکلهای اصلاح طلب به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

اعضای این نشست بعد از رای گیری برای انتحاب نمودن اعضای انجمن اسلامی معلمان  در پایان قطعنامه ای را صادر نمود.

 

این قطعنامه به نوبه خود با  تکیه و پافشاری بر رفع حصر سران فتنه ای همراه بود که در سال 88 با کار های غیرقانونی خود و بی حرمتی به عاشورا ضربات جبران ناپذیری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نمودند و حاضر به توبه و عذر خواهی از مردم و نظام نشدند .

 

در بخش دیگری از این قطعنامه به گشایش فضای سیاسی کشور و  فاصله گرفتن هر چه بیشتر از فضای امنیتی و اعتماد به سیاسیون دردمند و دلسوز انقلاب اسلامی توسط دولت اشاره داشت.

 

این اعضای انجمن اسلامی در بخش دیگری از قطعنامه خود به  فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و انتساب های خلاف واقع  به این گروه پرداختند تا هرعمل مجرمانه  ای صورت گرفته در کار های فرهنگی را  به فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه ارتباط دهند.

 

گفتنی است در بخش های دیگری از این قطعنامه با نقد صریح خدمات دولت نهم و دهم در موضوعات مختلف به دنیال حمایت از خود دولت یازدهم آن هم دولت با گرایش اصلاح طلب بودند.

 

در ادامه قطعنامه انجمن اسلامی معلمان استان از روند سازنده مذاکرات هسته ایی که با تدبیر دولت یازدهم و جدیت تیم مذاکره کننده برای برداشتن تحریمهای ظالمانه تا کنون نتایج مثبتی را برای ملت فراهم آورده است حمایت شد.

 

این اعضای انجمن  اسلامی با بی تفاوتی به برخی از اتفاقات اخیر طی یک سال گذشته و دولت های قبل به رسیدگی جدی به پرونده های عدیده اختلاس های کلان و غارتهای ریز و درشت دولت به اصطلاح پاک دست قبل که هر از گاهی با اعلام بخشی از آن شوکی بر جامعه وارد می آید و مردم را در بهت و حیرت فرو می برد اشاره داشتند .

 

اعضای انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش پایانی خود به زدودن عناصر شناخته شده و بجامانده از دولت قبل در مصادر امور و تغییر و تعویض کارگزاران و افرادی که در نهایت فرصت طلبی علیرغم رای مردم در پستهای حساس و کلیدی علیه سیاستهای داخلی و خارجی دولت محترم سنگ اندازی نموده و به کارشکنی های پیدا و پنهان مبادرت می ورزند هم اشاره کردند .

 

گفتنی است این اعضا با ابراز آگاهی از مشکلات موجود در دولت یازدهم به پیروزی 24 خرداد ماه 92 روحانی با رای اکثریت اصلاح طلبان ، مدیریت یکی از سران فتنه و شخص هاشمی رفسنجانی اشاره داشتند و خواستار تحقق وعده های انتخاباتی رئیس جمهور و تغییر فضای امنیتی و تدبیر امور بر اساس شاخصه های اصلاح طلبانه بودند.

 

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی