نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آبان 1393 - 9:15
مسئول بسیج دانشکده فنی یاسوج گفت: متاسفانه در دانشکده های فنی خواهران و برادران شهر یاسوج مسائل فرهنگی مورد بی توجهی قرار گرفته و این برای مکان های علمی و فرهنگی مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد امری بسیار نگران کننده است.

سعید کاشفی، مسئول حوزه ی بسیج دانشجویی امام صادق(ع) در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل از وضعیت فرهنگی  دانشکده های فنی خواهران و برادران  شهر یاسوج ابراز گلایه کرد.

 

کاشفی در ادامه اظهارداشت: باتوجه به نام گذاری سال جاری توسط مقام عظمای ولایت به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی "، می طلبد که در مهمترین سنگر علمی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، در جهت پیشبرد منویات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی شود

 

وضعیت مسائل فرهنگی در دانشکده های فنی برادران وخواهران شهر یاسوج نگران کننده است

 

مسئول بسیج دانشکده فنی یاسوج گفت: متاسفانه در دانشکده های فنی خواهران و برادران شهر یاسوج مسائل فرهنگی مورد بی توجهی قرار گرفته و این برای  مکان های علمی و فرهنگی  مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد امری بسیار نگران کننده است.

 

زیرساخت های فرهنگی در دو دانشکده فنی مرکز استان تاسف بار است

 

مسئول حوزه ی بسیج دانشجویی امام صادق(ع) به زیرساخت های فرهنگی در دانشکده های فنی خواهران و برادران اشاره کرد و اظهارداشت:  زیرساخت های فرهنگی در دو دانشکده خواهران و برادران شهر یاسوج بسیار ضعیف و تاسف بار است.

 

مسئولان نسبت به فراهن نمودن زیرساخت های فرهنگی بی رغبت هستند

 

کاشفی در پایان به کاهلی، بی رغبتی مسئولان نسبت به فراهم ننمودن زیر ساخت های فرهنگی در این دانشکده ها اشاره کرد و گفت: امید است که در بحث فراهم نمودن زیرساخت های فرهنگی در دودانشکده فنی خواهران و برادران شهر یاسوج حرکت اساسی  توسط مسئولان این دانشکده ها انجام گیرد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه‌ها

با سلام عملكرد فرهنگي آموزشكده ها خيلي خوب است شما چرا الكي شايعه درست ميكنيد دروغ محض است

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی