نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آبان 1393 - 23:38
رئیس سازمانت اوقاف و امور خیریه گفت: امام‌زاده بی‌بی‌حکیمه در خارج از کشور بیشتر از داخل شناخته شده است که غربت آن را نشان می‌دهد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام علی محمدی امشب در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه اظهار کرد: مردم منطقه گچساران همواره ارادت خود را به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت نشان داده‌اند.

وی گفت: این مردم در طول عمر انقلاب و در بیش از سه دهه گذشته با حضور خود در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف از جمله در هشت سال دفاع مقدس عشق و ارادت خود را به امام و انقلاب و رهبری و کشور نشان داده‌اند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: یکی از کارهای خوب اوقاف در یک سال گذشته برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های مختلف از جمله همین کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه بوده که منظور از برگزاری آن آشنایی مردم کشور با بقاع متبرکه‌ای همچون این امام‌زاده واجب‌التعظیم است.

وی امام‌زادگان را میهمانان عزیر و و مورد احترام و تکریم ملت ایران دانست و گفت: یکی از این بقاع متبرکه که در کشور و استان از احترام و حرمت خاصی نزد مردم برخوردار است همین بقعه متبرکه بی‌بی‌حکیمه بوده که مایه خیر و برکت برای کهگیلویه و بویراحمد شده است.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان این که حضرت بی‌بی حکیمه در خارج از کشور بیشتر شناخته شده است تا داخل کشور، تصریح کرد: اگر دستگاه‌های فرهنگی و صدا و سیما روی این موضوع و معرفی آن بیشتر کار کنند در آینده شاهد شناخت تعداد بیشتری از هموطنان نسبت به ساحت این امام‌زاده واجب‌التعظیم خواهیم بود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تأکید به وزارت راه و شهرسازی برای تسریع در ساخت جاده‌ای مناسب برای دسترسی آسان‌تر به این بقعه متبرکه، تصریح کرد: رسانه‌ها بیش از هر کسی قادر به معرفی این بقعه متبرکه در کشور هستند که باید رسالت خود را نسبت به آن به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی