نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1393 - 8:21
اسید پاشی به صورت دختران و زنان این مملکت حرکتی بی شرمانه و ضد انسانی است، در همه جای دنیا جرم ها و اقدامات ناپسندی بوقوع می پیوندد اما به محض وقوع یک حادثه در ایران آن را با بزرگ نمایی بیشتر به خورد افکار عمومی می دهند.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ، در مصاحبه هایی نظر شهروندان یاسوجی را نسبت به اقدام اسید پاشی صورت گرفته در پایتخت فرهنگی ایران (اصفهان) را جویا شد که در ادامه گزارش آن را می خوانیم:

 

گزارش جهانبخش

 

ما نیاز نداریم که دیگر کشورها برای ما دلسوزی کنند

 

حامد جهانبخش از جوانان شهر یاسوج در رابطه با این اقدام گفت: اقدام اسید پاشی یک حرکت ضد بشری و ضد اسلامی بوده و صد درصد این اتفاق با برنامه خاص صورت گرفته تا چهره بدی از ایران و ایرانیان به نمایش بگذارد.

 

وی افزود: در همه جای دنیا جرم ها و اقدامات ناپسندانه بوقوع می پیوندد اما میبینم که ایران از همه دنیا برای دیگران مهم تر است و به محض وقوع یک حادثه  آن را با بزرگ نمایی بیشتر به خورد افکار عمومی می دهند.

 

این شهروند یاسوجی در ادامه تأکید کرد: در هر کشوری نهاد های امنیتی و حفاظتی و یگان هایی وجود دارد تا از حقو ق مردم آن کشور دفاع کند بنابراین ما نیاز نداریم که دیگر کشورها برای ما دلسوزی کنند و به نظر می رسد که بیشتر برای اهداف خودشان ایران را نا امن جلوه می دهند.

 

تاوانه گزارش

 

محکومیت اقدام غیر شرعی و غیر اخلاقی اسید پاشی به چهره زنان این مرزوبوم

 

آقای تاوانه مسئول یکی از آموزشگا های علمی نظر خود را اینگونه بیان کرد: اسید پاشی به صورت دختران و زنان این مملکت حرکتی بی شرمانه و ضد انسانی است.

 

این فعال فرهنگی افزود: در کشور اسلامی ما نباید چنین اتفاقاتی بیفتد واگر هم چنین اتفاقی رخ داد همه مردم مثل همیشه در تاریخ این انقلاب خود را موظف می دانند که از این کار جلوگیری شود و شکر خدا در این مورد مثل همه قضایه هایی که مربوط به حقوق مردم می شود مسئولین بازهم صدا با مردم هستند و هرکسی را که به حق و حقوق این مردم تجاوز کند به سزای اعمالشان خواهند رساند.

 

وی با اشاره به منعکس شدن این خبر در فضای مجازی گفت: متاسفانه برخی رسانه ها و خبرگزاری ها خیلی بد و شاید بشود گفت مغرضانه این خبر را منعکس کردند، به گونه ای که رسانه های غربی و ضد ایرانی توانستند برخی سوء استفاده ها را انجام دهند و باز هم یک جنگ روانی علیه مردم و کشور ما ایجاد کنند.

 

شهروند نوجوان یاسوجی گفت: من متأسفم برای رسانه هایی که بدون بررسی دقیق و براحتی خوراک برای رسانه های گرگ صفت خارجی تهیه می کنند.

 

وی در پایان تصریح کرد: همه ما منتظریم تا عاملان این کار بسزای اعمالشان برسند زیرا تجاوز به حق همه شهرواندان ایرانی صورت گرفته است و آنها هم باید مجازات شوند.

 

گزارش اسید پاشی

محکوم بودن تشویش اذهان قبل از روشن شدن موضوع و مغرضانه بودن اقدام رسانه ها

 

سید اسماعیل موسوی دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس اظهار داشت: در همه جوامع، در روابط اجتماعی موضوعاتی نابخردانه و جاهلانه با جنبه های روانی اتفاق می افتد. که باید با آموزش و فرهنگ سازی در همه دوران زندگی شهروندان توجه ویژه ای داشت.

 

وی گفت: اگر اتفاقاتی با انگیزه های شخصی صورت پذیرد و عوامل روانی یک شخص دراین قضیه موثر باشد ما نباید قبل از اینکه موضوع مشخص شود، ضمن فاجعه عمل صورت گرفته در افکار عمومی تشویش ایجاد کنیم.

 

کارشناس ارشد روانشناس اظهار کرد: ما سال هاست که می بینیم افراد و گروه ها و کشورهای مغرضی وجود دارند که بر ضد ایران و ایرانیان اعمال و جنایت هایی را مرتکب می شوند و برخی افراد هم هستن که بدلایل مشکلات شخصی و روانی که دارند اقدامات نابخردانه ای را انجام می دهند و این دلیل نمی شود که ما موجی ایجاد بکنیم و یک کشور را به هم بریزیم و نا امنش کنیم.

 

وی در ادامه گفت: شنیدم که این اقدام رو هم به افراد مذهبی نسبت داده اند. اما کدام مذهب و اعتقادی خداگرایانه ای این عمل را می پسندد جز دشمنان قسم خورده این ملت که از هر راهی برای ضربه زدن به ایران استفاده می کنند.

 

موسوی در ادامه گفت: اگر ما مسلمان هستیم برای ناموس این مملکت ده ها هزار شهید و کشته داده ایم تا این اتفاقات نیفتد و یزیدیان بر این کشور حاکم نشوند.

 

کارشناس ارشد روانشناسی در رابطه با نقش رسانه ها گفت: دقیقاً مشخص است که اقدام رسانه ها با کارشناسی های دقیق و مغرضانه بوده تا کمی تشویش اذهان صورت پذیرد اما ما هم مثل همیشه از مسئولین میخواهیم که گناهکاران در این اقدام را به اشد مجازات برسانند تا درس عبرتی برای همه دنیا شود و احساس میکنم این یک خواسته عمومی باشد.

 

صدیقی نژاد گزارش اسید پاشی

 

هدف تخریب گران و اسیدپاشان ایجاد فاصله و بی اعتمادی در نظام بین مردم و مسئولین

 

صدیقی نژاد  از دیگر نوجوانان این شهر با اشاره به جنگ نرم علیه ایران و دین اسلام گفت: آنچه در این قضیه فهمیده می شود این است که باز می خواهند بین مردم و مسئولین فاصله ایجاد کنند و بی اعتمادی بوجود بیاورند.

 

وی گفت: همه ما غیرت داریم و برای این که به ناموس این مملکت گزندی نرسد هر کاری میکنیم و حتی دادخواهی عمومی هم صورت می پذیرد تا مسئولین مربوطه تلاش زیادی کنند تا این موضوع خاتمه یابد.

 

صدیقی نژاد باتوجه به وجود امنیت وآرامش در کشور ایران اظهار داشت: امنیت ایران زبان زد همه  دنیا هست و همین هم میتواند باعث شود که دشمنان از این راه وارد شوند و اقدامات وحشت آفرینی برای تخریب این چهره انجام دهند.

 

وی افزود: اما همه ما می دانیم و مسئولین هم این را خوب می دانند که افراد مقصر باید به سزای حرکت زشت ، زننده و وحشت آفرین خود برسند و از رسانه ها هم  می خواهیم که زیاد شایعه پراکنی نکنند.

 

 این شهروند یاسوجی در پایان صحبت هایش گفت: هر چند در شبکه  های اجتماعی می بینیم که حرف های ناپسند و نظرات تخریبی فراوانی وجود دارد اما مسئولین می توانند با پیگیری خوب و بموقع برای همگان این موضوع را مشخص کنند و به همگان نشان دهند که اسیدپاشی  اقدامي زشت، غيرانساني و غيرشرعي است و بايد فرد یا افراد اسيدپاش دستگير و به اشد مجازات محکوم شود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی