نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1393 - 13:56
امام جمعه یاسوج گفت:موضوع انرژی هسته‌ای باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و خواست مردم پی‌گیری شود.

 به گزارش چهارفصل، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم استان و به خصوص شهر یاسوج در ایام عزاداری دهه اول محرم سنگ تمام گذاشتند و به بهترین نحو در برنامه‌های سوگواری شرکت کردند.

 

وی با ابراز قدردانی از آحاد مردم و مسئولان که در این دهه برنامه‌ها را به نحو شایسته‌ای برگزار کردند اجر همه آنها را با صاحب این روزها ابا عبدالله‌الحسین(ع) دانست.

 

امام جمعه یاسوج در ادامه با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد(ع) تصریح کرد: پیام عاشورا توسط حضرت امام سجاد و زینب کبری(س) برای همیشه تاریخ زنده ماند.

 

آیت‌الله حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج به موضوع هسته‌ای و مذاکراتی که در جریان است اشاره کرد و گفت: راهبرد ایران اسلامی برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته ای هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد.

 

وی گفت: موضوع انرژی هسته‌ای باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و خواست مردم پی‌گیری شود و به همین خاطر تیم هسته‌ای کشورمان با این راهبرد هرگز فریب طرف مقابل را نخواهد خورد.

 

خطیب جمعه شهر یاسوج در ادامه به موضوع داعش و جنایات این گروه تکفیری اشاره کرد و گفت: تنها راه از بین بردن چنین گروه‌های تروریستی و تکفیری اتحاد مسلمانان است.

 

حسینی با بیان جنایت‌هایی که تاکنون این گروهک در کشورهای اسلامی عراق و سوریه مرتکب شده خاطرنشان کرد: به زودی و به همت امت اسلامی و هوشیاری مردم مسلمان این کشورها تکلیف این گروه‌های تروریستی یکسره می‌شود.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی