نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آبان 1393 - 14:52
صحبت های سرپرست دانشگاه یاسوج در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه یاسوج در رابطه با اقدامات فرهنگی دانشگاهی و تأسی‌پذیر از مسائل سیاسی به گونه ای توسط وی مطرح شد که خیلی از این مسائل سیاسی به خود این سرپرست برمی گردد.

به گزارش چهارفصل، صبح امروز مراسم تودیع ومعارفه  مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه یاسوج به گونه ای برگزار شد که سرپرست دانشگاه یاسوج در صحبت های خود مطالبی را بیان فرمودند که جای بسی تامل دارد.

 

وی در صحبت های خود گفت: نباید اقدامات و حرکت‌های فرهنگی که در دانشگاه انجام می‌شود از مسائل سیاسی تاسی‌پذیر باشد بلکه کار فرهنگی باید یک کار فرهنگی محض باشد.

 

این صحبت های وی در حالی در جمع برخی از مسئولین دانشگاهی و دولتی انجام شد که وی چندی پیش در یک حرکت سیاسی ، غیرقانونی و تحریک آمیز به صورت شبانه یک مکان فرهنگی در دانشگاه که باید از شورای فرهنگی دانشگاه مجوز قانونی را برای نامگذاری می گرفت  به صورت شبانه و غیرقانونی نامگذاری کرد.

 

البته این نامگذاری  شبانه و غیرقانونی سرپرست دانشگاه یاسوج با بی احترامی به  اعضای شواری فرهنگی دانشگاه مادر مر کز استان کهگیلویه وبویراحمد، گزینه های مطرح شده از قبل برای  نامگذاری این مکان فرهنگی همراه بود.

 

 سرپرست دانشگاه یاسوج در ادامه صحبت های خود در مراسم تودیع ومعارفه  مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه یاسوج به گونه ای از وحدت حوزه ودانشگاه سخن می گوید که اگر به گزینه های مطرح شده از قبل شورای فرهنگی دانشگاه برای نامگذاری کتابخانه مرکزی دانشگاه یاسوج به نام عالم بزرگ آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی  دردانشگاه  که می تواند محور وحدت حوزه و دانشگاه باشد اشاره ای داشته باشیم متوجه حرکت غیرقانونی  سرپرست دانشگاه در نامگذاری شبانه این مکان به نام فرد دیگری باشیم.

 

این سیاسی کاری سرپرست به اینجا ختم نشد به گونه ای که  وی  با انتصاب یک فرد حاشیه دار سیاسی و از اعضا فعال در فتنه 88 در شورای فرهنگی دانشگاه یاسوج یکی از اقدامات تحریک آمیز دیگر خود را دنبال کرد.

 

بر طبق نظر رئیس هیئت نظارت  و بازرسی شورای انقلاب فرهنگی که سرپرست دانشگاه یاسوج به صورت غیرقانونی در منصب خود فعالیت می کند چه خوب است سرپرست به جای بیان صحبت هایی که خیلی از این صحبت ها به خود وی برمی گردد به دنبال انجام های کار های فرهنگی به روش قانونی و مصوب شواری فرهنگی دانشگاه باشد نه کار های تحریک آمیز و شبانه و غیرقانونی در دانشگاه مادر استان کهگیلویه وبویراحمد !

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی