نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آبان 1393 - 9:45
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمددر بیانیه ای با یادآورشدن این موضوع که دانشجویان ایران اسلامی در قضیه مذاکرات هسته ای و فتنه 88 ذره ای از خواسته های خود کوتاه نخواهند آمد، معرفی چهره ای علمی و توانمند را برای وزارت علوم از سوی دولت اعتدال لازم می دانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از صبح زاگرس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون معرفی وزیر پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی  بیانه ای به شرح زیر را برای این پایگاه خبری ارسال کرد :

 

بیش از یک سال از آغار به کار دولت یازدهم می گذرد اما بر خلاف انتظار شاهد آن هستیم که دولت هنوز در معرفی وزیران خود  دارای استقلال رای نبود و هر وزارت خانه ای را برای یک حزب و یا گروه سیاسی  حامی خود رزرو کرده است.

 

این کار هیات دولت نشان ازعدم مدیریت کارامد وتوجه نکردن به انتخاب وزیران  بر اساس شایستگی و توانمندی آنان است.

 

اما با این وجود مجلس شورای اسلامی با هوشیاری و آگاهی از سوابق جریانات موثر در تصمیم گیری های دولت تدبیر و امید در چند ماه اخیر و بخصوص در انتخاب وزیر علوم، در مقابل  نفوذ این جریانات به فضای مقدس علمی کشور ایستاده است .

 

این در حالی است که دکتر حسن  روحانی با وجود شناخت و آگاهی از سوابق گزینه های معرفی شده برای این وزارت به روند خود ادامه داده و هربار فردی را که در حوادت پس از انتخابات سال 88 در زمین دشمن بوده و کمر به نابودی این مرزوبوم توسط حامیان غربی خود بسته بوده را معرفی می کند .

 

حال جای سوال است که با وجود اساتید نخبه و توانمند در دانشگاههای کشور چرا هر بار وزیر پشنهادی از سوی هیات دولت از احزاب سیاسی تندرو و فعال در فتنه 88 است؟

 

آیا این عمل دولت با شعار اعتدال در تناقض نیست؟

 

و آیا این لجاجت و پافشاری در مقابل رای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این موضوع را که دولت وزارت خانه ها را برای از دست ندادن حمایت جریانات سیاسی حامی خود به حراج گذاشته است تایید نمی کند ؟

 

با این وجود شاهد آن هستیم که دولت با اتخاذ چنین تصمیماتی سعی در تبدیل نمودن فضای علمی و پژوهشی کشور به باشگاه سیاسی دارد و رسالت اصلی این نهاد مقدس که حمایت از نوابغ علمی کشور و بسترسازی  مناسب جهت سرعت بخشیدن به پیشرفت و اعتلای نام میهن عزیزمان در سراسر جهان  است را از یاد برده.

 

البته دور از انتظار نیست که این کار دولت در جهت دور کردن افکار عمومی از روند مذاکرات  هسته ای باشد .

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بر خود لازم می داند تا با یادآورشدن این موضوع که دانشجویان ایران اسلامی در قضیه مذاکرات هسته ای و فتنه 88 ذره ای از خواسته های خود کوتاه نخواهند آمد، معرفی چهره ای علمی و توانمند را برای وزارت علوم  از سوی دولت اعتدال لازم می دانند.

 

چرا که استفاده از افرادی که هنوز نسبت به عمل خود در سال 88 اظهار ندامت و پشیمانی نکرده اند کاری بس ناشایست  و غیر قابل بخشش است .

 

والسلام علیکم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی