نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آبان 1393 - 9:05
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی اسیدپاشی در اصفهان را به مسئله امر به معروف ونهی از منکر ارتباط داد و گفت: وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش بیرون است روی صورتش اسید بپاشند.

به گزارش چهارفصل، شب گذشته جلسه رسول منتجب‌نیا ، قائم مقام حزب اعتماد ملی با موضوع پیام های عاشورا در جمع تعداداندکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حالی برگزار شد که با بی احترامی به نیرو های ارزشی  و انتصاب مسئله اسید پاشی اصفهان به مسئله امر به معروف ونهی از منکر همراه بود.

 

گفتنی است این جلسه  که بر طبق شنیده ها با عدم هماهنگی با شورای تامین استان برگزار شده بود با تعداد کمی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، مسئولان دانشگاه های دیگر و اقوام برخی از دانشجویان برگزار شد .

 

تهمت قائم مقام حزب اعتماد ملی به نیرو های ارزشی

 

در این جلسه قائم مقام حزب اعتماد ملی به دعوت تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی به بهانه سخنرانی پیرامون پیام های عاشورا تهمت های را به جریان های ارزشی و انتصاب اسید پاشی به این جریان ها وارد نمود که جای بسی تامل است.

 

هم صدای قائم مقام حزب اعتمادملی با رسانه های غرب زده در انتصاب اسید پاشی به امر به معروف و نهی از منکر

 

وی در صحبت های خود در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای هم صدایی با رسانه های غرب زده درون کشور و ابراز وام داری خود به اربابانش در درون کشور موضوع اسید پاشی در اصفهان را به گروه های ارزشی و مسئله امر به معروف و نهی از منکر نسبت داد .

 

 قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در انتصاب  اسیدپاشی در اصفهان به مسئله امر به معروف ونهی از منکر گفت: وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش بیرون است روی صورتش اسید بپاشند.

 

واکنش یک دانشجو به صحبت های حجت الاسلام منتجب نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

 

گفتنی است این حرکت قائم مقام حزب اعتماد ملی در تهمت و انتصاب موضوع اسید پاشی  به مسئله امربه معروف ونهی از منکر با واکنش دانشجویان حاضر در جلسه همراه بود به گونه ای که یکی از این دانشجویان در واکنش به صحبت های وی بر روی سن رفت و مواردی را به وی تذکر داد.

 

مطرح کردن این مسئله توسط قائم مقام حزب اعتماد ملی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آن هم در زمانی که تمام نیروهای ارزشی و مسئولان کشورمسئله اسید پاشی در اصفهان را عملی فجیع و برخود جدی با عوامل اسید پاشی  دراصفهان  را از قوه قضاییه خواستارند چیزی جز برپای یک فتنه جدید در کشور و برخورد با مسئله شرعی امر به معروف و نهی از منکر نیست.

 

در این بین مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باید نسبت به برگزاری چنین جلسه ای  آن هم به اسم پیام های عاشورا و خدشه دار کردن پیام اصلی عاشورا یعنی امر به معروف و نهی از منکر پاسخ گو باشند.

انتهای پیام/گ

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی