نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آبان 1393 - 13:55
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دستگاه‌های ناظر اعم از قضایی و انتظامی به دلیل این که عده‌ای افراد بی‌مسئولیت به راحتی نیروهای انقلابی و ارزشی را مورد اتهام قرار می‌دهند، تصریح کرد: از این آقایان که ماهیت اسیدپاشان را می‌دانند، سئوال و بازخواست کنند تا این‌گونه وجهه کسی و مجموعه‌ای بی‌خود و بی‌جهت زیر سئوال نرود.

به گزارش چهارفصل، حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با انتقاد از اظهارات رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی که در شهر یاسوج عنوان کرده بود «وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش بیرون است، روی صورتش اسید بپاشند» اظهار کرد: کسانی که در این کشور مسئول رسیدگی هستند از قوه قضاییه تا دستگاه‌های مرتبط دیگر باید از این آقا پاسخ بخواهند.

 

وی گفت: اگر این‌ها می‌دانند که چه کسی اسیدپاشی کرده معرفی کنند تا هر چه زودتر مردم بدانند که چه کسانی این عمل غیر انسانی را انجام داده‌اند.

 

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نوع اظهارنظرها حاکی از بحران روحی این افراد است.

 

بزرگواری تصریح کرد: شاید اینگونه اظهارنظرها به دلیل این باشد که نتوانسته‌اند به شعارهایی که داده‌اند و قول‌هایی که مردم منتظر آن هستند جامه عمل بپوشانند و کارآمدی در عمل نداشته‌اند.

 

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: البته بغض و کینه‌ای که همواره نسبت به نیروهای بسیجی و ارزشی داشته‌اند بر کسی پوشیده نیست و روی ریلی حرکت می‌کنند تا وانمود شود علت این ناکامی‌ها نیروهای حزب‌اللهی و بسیجی و البته مجلس اصولگرا هستند.

 

بزرگواری خاطرنشان کرد: هر وجدان بیداری می‌داند که نیروهای ارزشی و بسیجی جان خود را برای ناموس و عزت این ملت فدا کرده‌اند و هیچ وقت حاضر نیستند که حتی به افراد بی‌بند و بار و خطاکار در جامعه هم کوچکترین ظلمی روا داشته شود.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: این خط سیری است که این‌ها همواره ادامه می‌دهند و آن را هم رسانه‌های بیگانه و استکباری ترسیم کرده‌اند.

 

بزرگواری بیان داشت: افرادی مثل این آقا همواره بر اساس فرضیات غلط خود از اول انقلاب موضع‌گیری کرده‌اند و سابقه زیادی در شایعه‌پراکنی و فرافکنی داشته‌اند.

 

وی در خصوص این اظهار نظر منتجب‌نیا که جمعی از نمایندگان مجلس به دنبال ساقط کردن دولت هستند، تصریح کرد: نمایندگان با همه قدرت حامی دولت هستند و در بیانیه‌های مختلف دولت را حمایت می‌کنند و از خواست رهبری برای حمایت از دولت یک قدم عقب‌نشینی نمی‌کنند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل اینکه این‌ها خودشان کم آورده‌اند، عمل ناشایست اسیدپاشی را به جوانان حزب‌اللهی نسبت می‌دهند و از طرف دیگر مجلس را به ساقط کردن دولت متهم می‌کنند.

 

وی گفت: شما می‌بینید که هیئت رئیسه و حتی خود رئیس مجلس تا چه اندازه میدان را برای دولت در خانه ملت باز کرده‌اند، پس چه دلیلی دارد که قصد ساقط کردن دولت را داشته باشند.

 

این نماینده مردم در مجلس در خصوص رأی اعتماد به کاندیدای وزارت علوم گفت: اگر دولت فردی بی‌حاشیه و مبرا از فتنه را به مجلس معرفی کند چرا باید با آن مخالفت کنیم.

 

وی با انتقاد از دستگاه‌های ناظر اعم از قضایی و انتظامی به دلیل این که عده‌ای افراد بی‌مسئولیت به راحتی نیروهای انقلابی و ارزشی را مورد اتهام قرار می‌دهند، تصریح کرد: از این آقایان که ماهیت اسیدپاشان را می‌دانند، سئوال و بازخواست کنند تا این‌گونه وجهه کسی و مجموعه‌ای بی‌خود و بی‌جهت زیر سئوال نرود.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی