نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آبان 1393 - 9:29
علی ستوده نیا
فرمانده ناحیه بسیج عشایری کهگیلویه و بویراحمد
برنامه های بسیج عشایر استان برای هفته بسیج را تشریح نمود
فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های بسیج عشایر استان برای هفته بسیج را تشرح نمود.

علی ستوده نیا، فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگارفرهنگی چهارفصل در یاسوج گفت: هفته بسیج امسال از روز 30 آبان ماه 93 با شعار بسیج، ولایت مداری و انتظار آغاز می شود.

 

ستوده نیا به  برنامه های بسیج عشایری در هفته بسیج اشاره نمود و گفت: بسچ عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد در هفته بسیج برنامه های متنوعی را متناسب با شعار آن روز دارد که در سراسر استان اجرا می شود.

 

وی افزود: ما در ابتدای هفته بسیج عطر افشانی و غیار روبی مزار شهدا را در شهر یاسوج و دیگر مناطق عشایری  داریم.

 

فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: در روز اول هفته بسیج مراسم کوهپیمایی بسیجیان وحضور سازمان یافته حلقات صالحین بسیج در نماز جمعه برگزار می شود.

 

وی اظهارداشت: روز دوم هفته بسیج با شعار بسیج، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی با برگزاری یک نشست روشنگری در حوزه دشت روم ادامه می یابد.

 

فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان گفت:  روز سوم هفته بسیج با شعار بسیج، جوانان و خودباوری همایش بزرگ سران ایلات و طوایف عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

 

وی در ادامه به روز چهارم هفته بسیج با شعار بسیج،اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: در روز چهارم هفته بسیج همایش شکوه هجرت جهادی بسیجیان در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

 

ستوده نیا خاطرنشان کرد: روز پنجم هفته بسیج با شعار بسیج ، خانواده سبک زندگی اسلامی و سرکشی از خانواده های شهدا، تجلیل از خانواده های دو شهیدی، نشست خانواده سرگروه حلقات صالحین و گردهمایی خانواده محور تربیت پایدار در پایگاه های مقاومت برگزار خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان گفت: روز ششم هفته بسیج با شعار بسیج مستضعفین در راه بیت المقدس با اجتماع بزرگ بسیجیان مرکز استان در این روز همراه است.

 

وی در پایان به برنامه روز آخر هفته بسیج در روز پنج شنبه 6 آذرماه 93 اشاره کرد وگفت: روز پایانی هفته بسیج با شعاربسیج، ایثار و میثاق با شهدا آغاز و با عطر آفشانی قبور شهدا واعزام6000 حلقه صالحین به اردو های جهادی، سرکشی از پیشکسوتان و آسایشگاه جانبازان، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم برای درمان بدون ویزیت بیماران انجام می گیرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی