نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1393 - 8:12
مسئول نهاد رهبری دانشگاه یاسوج گفت:امروز موجی از سوی سنارویهای غربی برعلیه موضوع مهم و حیاتی امر به معروف بلند شده، بیشتر ازهمه درصدد ضربه زدن به انقلاب و نیروهای ارزشی است.

به گزارش چهارفصل، حجت الاسلام قاسم مقدم در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس درمورد صحبت های مطرح شده چند روز اخیر ازسوی منتجب نیا و واکنش برخی از مراجع و سیاسیون به سخنان وی در یاسوج، گفت: کسی که می خواهد در مورد قضیه بزرگی مانند عاشورا اظهار نظرکند باید مجتهد باشد تا صحبت های او در مورد این واقعه بزرگ تفسیر به رأی نشود.

 

وی با بیان اینکه حادثه بزرگ عاشورا مربوط به دنیای اسلام و جهان تشییع است،ابراز داشت: اظهار نظرعوام در مورد اهل مذاکره بودن امام حسین(ع) و ارتباط دادن آن به مذاکرات کنونی غیر قابل قبول است.

 

منتجب نیا بر سخنانش تسلط نداشت

 

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان با اشاره به این موضوع که تسلط نداشتن منتجب نیا در سخنانش موجب  بیان چنین حرفهایی از طرف وی شد،گفت: منتجب نیا در سخنان خود با یک غفلت وارد گودی از سخنان سوال کننده گان در مورد برخی امور شد که دیگر تسلط بر سخنان خود را از دست داد.

 

منتجب نیا باید معذرت خواهی کند

 

مقدم ادامه داد:ورود منجب نیا به مسئله اسیدپاشی اصفهان و انتساب آن به نیروهای ارزشی کاری بسیارناپسند بود که می بایست آقای منتجب نیا، روزی در مورد گفتن این حرف ها از مردم معذرت خواهی کند.

 

وی با بیان اینکه یک سخنران باید مسلط به خودش باشد و بداند در برخی از سخنرانی ها در برابر سوالات سئوال کننده گان دچار غفلت  نشود، اظهار داشت: کسی که نتواند کلمات و بیانات را به خوبی بیان کند، باعث می شود که صحبت ها و سخنان او یک تفسیر به رأی شود.

 

اگر منتجب نیا مسلط بود این حرف ها را نمی  زد

 

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این موضوع که متأسفانه جلسه منتجب نیا به سمتی پیش رفت که وی نتوانست آنگونه که باید و شاید مبحث اصلی جلسه را برساندد،گفت: اگر منتجب نیا به خود مسلط بود این حرفها را نمی زد.

 

عده ای به دنبال انداختن تخم فتنه در بین احاد جامعه هستند

 

مقدم با اشاره به اینکه روزی باید ممنتجب نیا حرف های خودش را اصلاح کند،ادامه داد: سخنرانان دعوت شده به صحن دانشگاهها و مراکز علمی باید در سخنان خود در چنین برهه ای که دشمن در حال نفوذ و انداختن تخم فتنه در بین آحاد جامعه است نباید با گفتن حرف های ضد و نقیض اتهامی را به کسانی وارد کنند که برای این انقلاب ضرر دارد.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه جای علم و علم آموزی است، ابراز داشت: امیدواریم که مثال چنین کارهای اشتباهی در دانشگاه پیش نیاید و باید به افردای که کاندیدای سخنرانی در دانشگاه هستند گوشزد کرد، دانشگاه جای تبادل نظرعلمی است نه جای سیاسی بازی .

 

 

مسئول دفتر رهبری دانشگاه یاسوج ادامه داد: موجی که امروز از سوی سنارویهای غربی بر علیه موضوع مهم و حیاتی امر به معروف بلند شده بیشتر ازهمه درصدد ضربه زدن به انقلاب و نیروهای ارزشی است، که نباید سخنران در سخنرانی های خود از هرطیفی که باشند به آن دامن بزند.

 

مقدم با اشاره به اینکه متأسفانه برخی افراد و احزاب در درون دانشگاه به دنبال التهاب آفرینی و گفتن موضوعاتی کهنه و نخ نما برای رسیدن به مقاصد خود هستند، خاطر نشان کرد: میتینگ های سیاسی که امروزه در درون دانشگاهها از سوی عده ای برپا شده است باید ازبدنه این نهاد علمی برچیده شود تا روح  آرامش دوباره به دانشگاه برگردد.

 

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی