نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1393 - 8:32
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: هرگز نباید اجازه داد که کانون پیشرفت و توسعه کشور یا همان دانشگاه، محل تاخت و تاز فتنه‌گران شود.

به گزارش چهارفصل، حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه شد به وزیر پیشنهادی علوم رأی ندادید، اظهار کرد: ایشان قبل از اینکه به صورت رسمی به مجلس معرفی شود هم رأی نیاورده محسوب می‌شد، چراکه نمایندگان اشراف کاملی بر سوابق افراد دارند و در خصوص وزارتخانه علوم با آن پیشینه که در مدیریت‌های سابق وجود داشت، نمایندگان حساسیت خاص خود را دارند.

 

وی با بیان اینکه خط قرمز ما فتنه است و از هیچ کنایه و طعنه‌ای در خصوص فتنه ابا نداریم و معتقدیم فتنه کشور را در بحث توسعه چندین سال به عقب برد، تصریح کرد: در همین بحث هسته‌ای علت مشکلات ما بیشتر به فتنه 88 برمی‌گردد که عده‌ای در کشور بر خلاف شعار مردم، آوازی هم‌نوا و همسو با استکبار و دشمن خارجی سر می‌دادند.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال دیگر که با این حساسیت، مجلس به چه کسی برای تصدی وزارت علوم رأی خواهد داد، تصریح کرد: یک چهره علمی و اعتدالگرا که تعدادشان در کشور بسیار زیاد است.

 

وی با بیان اینکه وقتی صحبت از اصلاحات می‌شود نباید این جریان سیاسی را با فتنه در یک خط تصور کرد، افزود: چه بسیار اصلاح‌طلبانی که انقلاب و نظام و رهبری را با جان و دل دوست دارند و وفاداری خود را همواره به نظام نشان داده‌اند.

 

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای مثال شما در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد هم که نگاه کنید ما همکاری به نام دکتر تاجگردون را داریم که اکنون رئیس کمیسیون بودجه مجلس است و در انتخابات 88 هم به میرحسین موسوی رأی داد؛ اما در فتنه 88 وقتی که سخنان رهبری معظم انقلاب فصل‌الخطاب شد افرادی مانند تاجگردون تمکین کردند که نشان می‌دهد در جریان اصلاح‌طلب هم از این دست افراد کم نیستند.

 

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس با بیان اینکه اصرار نداریم یک اصولگرا وزیر علوم شود و قاطبه مجلس نیز چنین تفکری ندارد، خاطرنشان کرد: یک اصلاح‌طلب اعتدالگرا که هیچ ارتباطی با فتنه 88 نداشته باشد با رأی بالا، اعتماد مجلس را جلب خواهد کرد.

 

وی در خصوص برخی گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با معرفی علی عباسپور به عنوان وزیر علوم توسط رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شاید این موضوع فقط در حد گمانه‌زنی باشد اما وی فردی معتدل و دارای شرایط و صلاحیت‌های علمی است.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی