نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1393 - 14:17
عصرروزگذشته استاندارکهیلویه وبویراحمد به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و همکاری و تعامل هر چه بهتر سپاه و دولت در اجرای کارهای اقتصادی به همراه تعدادی از معاونان استانی با سردار بوعلی دیدار کردند.

 به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، عصرروز سه شنبه سید موسی خادمی، استاندار کهیلویه وبویراحمد به مناسبت فرا رسیدن هفته شکوهمند بسیج و همکاری و تعامل هر چه بیشتر سپاه و دولت در اجرای کارهای اقتصادی به همراه تعدادی از معاونان استانی با سردار بوعلی، فرمانده سپاه فتح استان دیدار کردند.

 

سردار پاسدار یدالله بوعلی در این دیدار صمیمی با مسئولان اجرایی دولت در استان کهگیلویه وبویراحمد با عرض تسلیت به مناسبت ماه محروم و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته شکوهمند بسیج، گفت: بسیج یک نهاد مردمی و جوشیده از دل مردم بوده که همیشه و همه جا پشت این انقلاب و نظام ایستاده است.

 

همکاری سپاه و دولت باعث خوشحالی مردم می شود

 

وی در ادامه به همکاری بیش از بیش سپاه و دولت در اجرای پروژه های اقتصادی و محرومیت زدایی در استان تأکید کرد و افزود: همکاری هر چه بیشتر  دولت وسپاه در اجرای پروژه های اقتصادی و محرومیت زدایی از مناطق محروم ، باعث بالندگی و خوشحالی مردم خواهد شد.

 

فرمانده سپاه فتح استان در ادامه با اشاره به این موضوع که سپاه حاضر است در تمامی کارهای اقتصادی، محرومیت زدایی و عمرانی با مسئولین دولت دراستان کهگیلویه وبویراحمد تعاملی دوستانه و برادرانه داشته باشد، گفت: هدف اصلی ماباید اول از همه رضایت خداوند و بعد رضایت مردم و جامعه از نظام و انقلاب باشد.

 

واژه محروم زیبنده این استان همیشه در صحنه نیست

 

سردار بوعلی در ادامه سازندگی و محرومیت زدایی از مناطق محروم را وظیفه ذاتی سپاه ونهاد مقدس بسیج دانست و اظهار داشت: واژه محرومیت برای استان کهگیلویه وبویراحمد با این همه افتخار مردان سلحشور زیبنده نیست و سعی ما در وهله اول باید برداشتن این واژه محرومیت از استان باشد.

 

وی در پایان با تأکید بر اینکه هر آنچه در توان سپاه باشد دررفع محرومیت ها و کارهای عمرانی انجام خواهد داد، ابراز داشت: تکلیف آن است که بتوانیم گرهی از مشکلات مردم را باز کنیم و تا آخر پای حرف خود بایستیم.

 

دیدگاه سردار بوعلی دیدگاهی استراتژیک و همه محور است

 

در ادامه این نشست صمیمی، سیدموسی خادمی، استانداراستان کهگیلیوه وبویراحمد با تشکراز حسن لطف فرمانده سابق و جدید سپاه فتح در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان، گفت: دیدگاه فرمانده جدید سپاه، دیدگاهی استراتژیک و همه محور در جهت رشد و پیشرفت استان است.

 

وحدت و همدلی رمز موفقیت در بین دستگاههای اجرایی

 

وی با بیان اینکه نگاه مسئولان در توسعه استان باید نگاه همدلی و وحدت باشد،ابراز داشت:خروجی اصلی نظام رضایت مردم است، که باعث پیشرفت، توسعه وهمت مسئولین در اجرای کارها خواهد شد.

 

استانداردر ادامه با اشاره به اینکه سعی کردیم آن چیزی که برای استان منفعت وسودی ندارد را برجسته نکنیم، اظهار داشت: امروز باید از تمامی فرصت ها در پیشرفت و توسعه استان استفاده کنیم و یکی از این فرصت های اصولی همکاری و تعامل هرچه بیشترسپاه ودولت در امر کارهای عمرانی،اقتصادی و محرومیت زدایی از مناطق محروم است.

 

هدف مشترک سپاه و دولت پیشرفت همه جانبه است

 

خادمی با بیان اینکه در طی این یک سال اخیرازعمر دولت یازدهم هماهنگی خوبی بین سپاه ودولت دراستان برقرار بوده است، ابراز داشت: پیشرفت، توسعه همه جانبه و رفع محرومیت از مناطق دورافتاده استان هدف مشترک سپاه و دولت در استان کهگیلویه وبویراحمد است.

 

تصاویر دیدار صمیمی استاندارکهگیلویه وبویراحمد با فرمانده سپاه فتح رادر زیر مشاهده نمایید.

سردار یدالله بوعلیسردار یدالله بوعلی
 دیدار صمیمی استاندارکهگیلویه وبویراحمد با فرمانده سپاه فتح
سردار یدالله بوعلی
 دیدار صمیمی استاندارکهگیلویه وبویراحمد با فرمانده سپاه فتح
سردار یدالله بوعلی
سردار یدالله بوعلی
سردار یدالله بوعلی
سردار یدالله بوعلی
سردار یدالله بوعلی
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی