نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1393 - 8:40
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
خانه‌های معمرین کهگیلویه و بویراحمد شایسته آنان نیست
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانه‌های معمرین کهگیلویه و بویراحمد شایسته آنان نیست.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در همایش هادیان نور و تجلیل از روحانیون معمر استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه تکریم ریش سفیدان و پیشکسوتان، بزرگ شماردن خداوند و تقدیر از اسلام است، اظهار کرد: روحانیون در تمام عرصه‌های تاریخ با تحمل رنج‌ها نور خدا را در  جامعه روشن کردند و پیام خداوند را به مردم رساندند.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روحانیون تخم کرامت را در جامعه پاشیدند و کرامت را به انسان‌ها آموختند و خود همیشه برای مردم الگو بودند.

 

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد، مرکز صرف وجوهات است، افزود: اگر عالمان بزرگ در طول تاریخ نبودند هرگز استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان تماماً شیعه نبود که وجود سراسر فضیلت علمای برجسته باعث یک پارچه شیعه بودن مردم این استان شده است.

 

آیت‌الله ملک حسینی تصریح کرد: عالمان و روحانیون در طول رسالت‌های خود با وجود مشکلات زیاد از رسالت خود دست نکشیدند و لحظه‌ای از این رسالت خطیر احساس خستگی نکردند.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تکریم ریش سفیدان و پیران را باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان دانست و اضافه کرد: امروزه جوانان سیمای خود را در ریش سفیدان و بزرگان می‌بینند پس اگر کرامت این افراد حفظ نشود انگیزه در وجود جوانان نیز از بین خواهد رفت.

 

وی به نقش پررنگ روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با رژیم طاغوت در سال‌های قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: روحانیون همواره در کنار مردم بر علیه رژیم طاغوت مبارزه کردند و خیزش عظیمی در برابر این رژیم داشتند.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی بر لزوم ساخت مسکن برای روحانیون تأکید و عنوان کرد: خانه‌هایی که در حال حاضر برخی معمرین در آن سکونت دارند شایسته و درشأن این افراد نیست که نیاز است به مسکن آنها توجه شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ایجاد مسکن برای معمرین مورد توجه مسئولان باشد که لازم است معمرین ما از شرایط بهتری برای اسکان برخوردار باشند، ضمن اینکه مسئولان اجرایی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد قدردان این افراد باشند و از تلاش برای قدردانی از زحمات آنان دریغ نکنند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی