نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1393 - 14:54
به منظور آماده‌سازی رسانه‌ها در هفته وقف
همایش «وقف و رسانه» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش «وقف و رسانه» در استان به منظور آماده‌سازی رسانه‌ها در هفته وقف خبر داد.

به گزارش  چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، رامین چرومی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته وقف اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هفته وقف با شعار «همه واقف باشیم» در سطح کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

 

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد آغاز هفته وقف را 29 آذرماه عنوان کرد و گفت: این روز با شعار وقف عمل امینانه به نیات واقفین و رفع نیازهای بشری در سطح استان برگزار می‌شود.

 

وی دومین روز هفته وقف را با شعار وقف سنت نبوی، سیره ائمه اطهار (ع) عنوان کرد و گفت: سومین روز این هفته با عنوان وقف، علم و فن‌آوری و نقش حوزه و دانشگاه است.

 

این مسئول چهارمین روزشمار هفته وقف را وقف تجلی مودت اهل‌بیت (ع) با تکریم امامزادگان بیان کرد و گفت: پنجمین روز هفته وقف با عنوان وقف، جهاد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری موقوفات برگزار می‌شود.

 

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ششمین روز هفته وقف را بانوان واقف و توسعه مشارکت‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در آخرین روز از این هفته برنامه‌ها حول محور وقف، نهاد ممتاز دینی و نشر فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

 

چرومی از وقف به عنوان احسان ماندگار یاد کرد و گفت: با وقف کردن می‌توان بخش قابل توجهی از مشکلات و تنگناهای جامعه را شناخت  و برای رفع آن ها اقدام کرد.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه برنامه‌های متنوعی در هفته وقف همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: همایش «وقف و رسانه» قبل از آغاز هفته وقف در راستای ایجاد آمادگی رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ وقف و پوشش خبری برنامه‌های این هفته برگزار می‌شود.

 

وی اذعان کرد: در همایش «وقف و رسانه» از مدیران مسئول رسانه‌های فعال در استان و خبرنگاران دعوت می‌شود و از فعالان این عرصه که در حوزه وقف اطلاع‌رسانی کردند تجلیل می‌کنیم.

 

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌های استانی اعم از صدا و سیما، مکتوب و. مجازی خواست تا اطلاع‌رسانی مناسبی در خصوص هفته وقف و همایش بزرگ «وقف و رسانه» داشته باشند.

 

چرومی از برگزاری نشست‌های صنفی وقف در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: نشست‌هایی با نخبگان و مسئولان اصناف و اقشار مختلف اعم از خیرین، بازاریان، کارخانه‌داران، پزشکان و ...در راستای ترویج فرهنگ وقف با رویکرد ایجاد وقف جدید برگزار می‌شود.

 

وی برگزاری همایش استانی یاوران وقف را از دیگر برنامه‌های هفته وقف در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: این همایش با حضور مقامات کشوری، اصناف، تجار، بازاریان، پزشکان، فرهنگیان، هنرمندان برگزار می‌شود.

 

این مسئول اطلاع‌رسانی گسترده، تعامل با مطبوعات، جلسه ویژه با صدا و سیمای استان، برگزاری نشست خبری مدیرکل، تبلیغات محیطی و ارسال پیامک را از دیگر برنامه‌های هفته وقف در حوزه اطلاع‌رسانی عنوان کرد.

 

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برپایی ایستگاه های همه واقف باشیم در سطح شهرستان‌ها، نشست‌های تخصصی، غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه، برگزاری محافل انس با قرآن، دعوت از مسئولان استانی در همایش‌های هفته وقف و .... را از دیگر برنامه‌های هفته وقف عنوان کرد.

 

چرومی نقش رسانه‌ها را در انعکاس اخبار هفته وقف و نهادینه کردن این عمل خداپسندانه موثر خواند و گفت: انتظار می‌رود رسانه‌های استانی اعم از خبرگزاری‌ها، سایت‌های محلی، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌ها در هفته وقف پوشش خبری خوبی از برنامه‌های اجرایی هفته وقف داشته باشند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی