نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1393 - 12:28
فعال رسانه ای استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسئولین استانی نسبت به رسانه ها وظایفی دارند که باید به نحو احسن به وظایف خود عمل نمایند و حمایت همه جانبه از رسانه ها از وظایف مهم مسئولین است.

به گزارش چهارفصل، روز گذشته همایش استانی بسیج رسانه و گفتمان ولایت در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه بسیجی استان کهگیلویه وبویراحمد در تالار لاله سپاه فتح شهر یاسوج برگزار شد.

 

سید مسعود پرهیزگاری، سرپرست خبرگزاری دانشجو در استان به نمایندگی از خبرگزاری های استان کهگیلویه وبویراحمد  مهم ترین وظیفه رسانه و بسیج رسانه را صداقت در عمل و مشغول نکردن مردم به به مسائل فرعی دانست.

 

وی گفت: رسانه های بسیجی باید به آگاهی بخشی ، اصلاح فرهنگی عمومی ، دفاع از ارزش هاو آرمان های انقلاب اسلامی در جامعه بپردازند.

 

پرهیزگاری در ادامه به شاخصه رسانه های بسیجی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رسانه های بسیجی رسانه هایی هستند که دشمن شناسان قوی  و ترویج دهندگان وحدت ملی باشند.

 

فعال رسانه ای استان گفت: مسئولین استانی نسبت به رسانه ها وظایفی دارند که باید به نحو احسن به وظایف خود عمل نمایند و حمایت همه جانبه از رسانه ها از وظایف مهم مسئولین است.

 

نماینده خبرگزاری های استان در همایش بسیج ، رسانه و گفتمان ولایت ابرازداشت: مهم ترین نهاد هایی که بیشترین تاثیرگذاری را در مقابله با جنگ نرم دشمن در جنگ رسانه ای ایفا کردند سپاه و بسیج بودند که امروزهم همین نهاد ها باید سرمدار این حرکت باشند.

 

وی در پایان گفت : در استان کهگیلویه وبویراحمد با وجود  اختلاف سلیقه ها و جریانات سیاسی مختلف در رسانه های استان  تا به حال ما رسانه معاند نظام نداشته ایم.

 

تصاویر اولین همایش بسیج رسانه و گفتمان ولایت در یاسوج

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی