نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آذر 1393 - 10:00
یک بیمار یاسوجی بر اثر بی دقتی پزشک در معالجه وی پس از اعزام از بیمارستان یاسوج به شیراز بدون در نظر گرفتن وضعیت اورژانسی در بیمارستان نمازی شیراز سرگردان شده است.

به گزارش  چهارفصل، بیمار یاسوجی پس از اعزام از بیمارستان یاسوج به شیراز بدون در نظر گرفتن وضعیت اورژانسی در بیمارستان نمازی شیراز سرگردان شده است.

 

بنا به گزارش یکی از نزدیکان بیمار، این بانوی یاسوجی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، بنا به تشخیص متخصص جراحی عمومی تحت عمل جراحی کیسه صفرا قرار گرفته و در حین عمل به دلیل بی دقتی جراح یکی از رگ های اصلی بدن وی قطع که منجر به خونریزی شدید شده است.

 

3227 635422803229323565 s بی دقتی پزشک جراح در یاسوج سرگردانی بیمار در شیراز

 

شنیده ها حاکی از این است که با وجود وضعیت اورژانسی پس از وخیم شدن اوضاع جسمانی که در پی بی دقتی جراح صورت گرفت و اعزام به بیمارستان نمازی شیراز، پس از اعزام ضمن عدم همراهی این بیمار توسط پزشک معالج، با اینکه در بیمارستان یاسوج تحت مراقبت های ویژه ICU بوده است در بیمارستان مقصد تا چند روز در بخش اورژانس رها شده و مورد بی توجهی قرار گرفته است.

 

بنا به این گزارش پس از تماس همراهان بیمار با علوم پزشکی یاسوج و روابط عمومی این دانشگاه و با پیگیری صورت گرفته بالاخره این بیمار در یکی از بخش های بیمارستان نمازی بستری شده است .

 

شایان ذکر است با وجود اینکه در چنین موارد اورژانسی پزشک معالج بیمار خود را تا بیمارستان مقصد همراهی می کند در این مورد که جراح خود در ایجاد وضعیت وخیم بیمار نیز مقصر بوده است ضمن عدم همراهی و عدم پیگیری احوال بیمار خود، تا کنون پاسخگوی تماس همراهان وی نیز نشده است.

 

گفتنی است این پزشک چند ماه قبل توسط همراهان یکی از بیماران مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

 

همراه بیمار در گزارش خود از تلاش پرسنل بخش بستری بیمارستان نمازی تقدیر کرده است.

 

منبع:خبرنما

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی