نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آذر 1393 - 15:27
امام جمعه یاسوج گفت: ارتش و مردم عراق ضربات سنگینی بر پیکره گروهک تروریستی داعش وارد کرده و تاکنون بسیاری از شهرها و مناطق این کشور را از اشغال داعش خارج کردند.

به گزارش چهارفصل ، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی اظهار کرد: نیروهای مصلح ایران همیشه آماده دفاع از کشور، نظام و انقلاب هستند.

 

امام جمعه یاسوج گفت: نیروی دریایی در خلیج فارس، دریای عمان و مرزهای آبی مشغول تامین امنیت و آسایش ملت ایران هستند.

 

وی با اشاره به همبستگی با ملت فلسطین بیان کرد: فلسطین کشوری اسلامی است که انگلستان با توطئه خود تعدادی از یهودی‌های کشورهای مختلف را در آن جمع کرده و موجب اشغال این کشور شده است.

 

این مسئول افزود: بیش‌از 60 سال است که یهودی‌های ضد بشری و صهیونیست، سرزمین فلسطین را اشغال و مردم آن را آواره کرده‌اند.

 

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: بر تمام کشورها و ملت مسلمان واجب است که برای پاک کردن فلسطین و بیت‌المقدس از لوث وجود یهودیان و صهیونیست‌‌ها به صورت عملی تلاش کنند.

 

امام جمعه یاسوج با تبریک سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت 10 آذر به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و نامگذاری این روز به نام روز مجلس گفت: این عالم مجاهد نمونه بارز مبارزه با رضاخان و رژیم پهلوی در تاریخ معاصر ایران است.

 

این مسئول 12 آذر را سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: پس از فروپاشی رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران با رای قاطع به قانون اساسی جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: ایران با شفافیت و جدیت در حال مذاکره با کشورهای عضو گروه 1+5 است.

 

این مسئول ادامه داد: متاسفانه دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا با مانع‌تراشی و کارشکنی اجازه نمی‌دهد که این مذاکرات به نتیجه مطلوب برسد.

 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: ملت ایران، مسئولان اجرایی و تیم مذاکره‌کننده ایران اهل منطق و مذاکره هستند و هرگز زیر بار ظلم و ستم غربی‌ها نمی‌روند.

 

آیت‌الله حسینی با اشاره به هفته بسیج و اجرای برنامه‌های متنوع در سطح کشور در این هفته اظهار کرد: چنانچه تفکر بسیجی در یک کشور همه‌گیر شود دروازه‌های پیشرفت و ترقی به‌روی آن باز می‌شود و هیچ دشمنی چشم طمع به آن باز نمی‌کند.

 

وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال برنامه‌های متنوع و مطلوبی در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، بیان کرد: مسئولان اجرایی باید بیش از پیش به بسیج توجه داشته باشند و از آن‌ها حمایت کنند.

 

امام جمعه یاسوج گفت: ارتش و مردم عراق ضربات سنگینی بر پیکره گروهک تروریستی داعش وارد کرده و تاکنون بسیاری از شهرها و مناطق این کشور را از اشغال داعش خارج کردند.

 

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: ائتلاف آمریکا علیه داعش دروغی بیش نبوده و بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ملت مسلمان این موضوع را به خوبی می‌دانند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی