نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1393 - 9:09
آخرین حرکت سرپرست غیرقانونی دانشگاه یاسوج
بعد از تایید شدن وزیر علوم انجام گرفت
آخرین حرکت سرپرست غیرقانونی دانشگاه یاسوج
سرپرست غیرقانونی دانشگاه یاسوج بعد ازتاییدشدن وزیر علومی که خط قرمز فعالیت خود در دانشگاه را فتنه اعلام نمود در حال انجام آخرین تحرکات انجام نداده خود در دانشگاه یاسوج می باشد.

به گزارش چهارفصل، صبح امروز سرپرست دانشگاه یاسوج در برای انجام آخرین تحرکات خود در دانشگاه یاسوج با وجود غیرقانونی بودن حضور وی در منصب فعلی خود بر اساس صحبت حسین غفوری، رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام به عزل معاونت فرهنگی دانشگاه یاسوج می کند.

 

این در حالی است که این معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در طی ماه گذشته در نشست خبری که با اصحاب رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد داشت پرده از کار های تحریک آمیز و غیرقانونی سرپرست  دانشگاه یاسوج برداشت و انتقاداتی  را به وی در بحث مسائل دانشگاه  مطرح نمود.

 

 

با توجه به انتخاب وزیر علوم  در طی روز های گذشته با این شعار که  خط قرمز ما برای فعالیت در دانشگاه ها فتنه است  و این صحبت وی با رای بالای نمایندگان مجلس  پاسخ داده شد سرپرست  دانشگاه یاسوج هم با تایید وزیر علوم توسط مجلس شواری اسلامی آخرین حرکت های دل خواه خود در مجموعه دانشگاه یاسوج را دنبال نموده است.

 

گفتنی است ادغام معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج توسط سرپرست غیرقانونی دانشگاه آن هم  بعد از تایید شدن وزیر علومی که خط قرمز فعالیت خود در دانشگاه  ها را فتنه  می داند و عزل معاونتی در دانشگاه یاسوج که یک اقدام تحریک آمیز غیرقانونی سرپرست  دانشگاه را فاش کرد جای بسی تامل دارد.

 

سرپرستی ۳ دانشگاه‌ غیرقانونی است

 

با توجه به صحبت های حسین غفوری ، رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور مبنی بر فعالیت غیرقانونی سرپرست دانشگاه یاسوج با وجود رد شدن وی از سوی این شورا باید نشست و منتظر اولین حرکت وزیر علوم در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برای پایان دادن به همه تحرکات و حاشیه های دانشگاه یاسوج در طی مدت اخیر باشیم.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی