نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1393 - 9:39
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز هم دوران جهاد اکبر است، تصریح کرد: اگر بخواهیم آینده درخشانی را برای اسلام شاهد باشیم، باید مسیر شهدا را دنبال کرده و در این راه خسته هم نشویم که اگر قدر این نعمت را ندانیم این نعمت از دستمان می رود.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در همایش یاران انقلاب، فاتحان قدس در حضور جمعی از بسیجیان پایگاه شهیدان پورقدیری در مسجد مسلم بن عقیل ضمن تبریک هفته بسیج گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، بسیج حقیقتی شبیه افسانه‌ها است که اگر در کشوری تفکر بسیجی طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان از آن مملکت گرفته می شود.

 

وی ضمن تشکر از زحمات بسیجیان در پایگاه های بسیج یادآور شد: اگر امروز شاهد هستیم که در منطقه و جهان پر آشوب،‌ کشور ایران امنیت و ثبات دارد، به برکت خون شهدایی است که رفتند؛ اما پدران، مادران، همسران، فرزندان و وابستگان آنها باقی مانده اند.

 

این عضو جانباز و بسیجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز هم دوران جهاد اکبر است، تصریح کرد: اگر بخواهیم آینده درخشانی را برای اسلام شاهد باشیم، باید مسیر شهدا را دنبال کرده و در این راه خسته هم نشویم که اگر قدر این نعمت را ندانیم این نعمت از دستمان می رود.

 

زاکانی ضمن بیان این سوال که ما تا کجا باید پای انقلاب بایستیم گفت: یکی از شهدای دوران جنگ تحمیلی به نام قاسم اصغری، در عملیات های مختلف با فاصله زمانی کم شرکت می کرد و هنگامی که در یک عملیات روی سیم خاردار خوابید تا دیگران رد شوند، بدنش مانند سفره پهن شد اما او را به بیمارستان بردند.

 

وی در اما گفت این شهید با توجه به مجروحیتی که داشت تنها 6 ماه بعد در عملیات والفجر 8 با گذشتن از اروند به خاک عراق رفته و با چراغ قوه به سایر قایق ها علامت می داد و در آن عملیات هم مجروح شد؛ اما در نهایت پس از چند عملیات دیگر در غرب کشور مین در دست او ترکید و بدنتش متلاشی شد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن یادآوری دلاوری ها و رشادت های این شهید بسیجی تأکید کرد: هر وقت از این شهید می پرسیدیم اینجا چه می کنی، در جوابمان می گفت که فرمانده گفته است که جبهه به نیرو نیاز دارد و من دوباره آمدم و این به ما نشان داد که تا پای جان باید برای انقلاب بایستیم.

 

زاکانی ضمن طرح سوال دیگری مبنی بر اینکه از کجا مطمئن شویم که دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کرده ایم یادآور شد: زمانی که امام در جنگ قطعنامه را پذیرفتند، رزمندگان از جهتی خوشحال بودند که امام این کار را کرده است؛ چرا که امام را قبول داشتند.

 

وی در ادامه تأکید کرد: همانطور که دیروز رزمندگان امام را قبول داشتند و تا پای جان برای آرمان‌های ایشان می ایستادند؛ امروز هم بسیجیان رهبری را قبول دارند و تا پای جان برای آرمان های انقلاب اسلامی می ایستند.

 

مسئول اسبق بسیج دانشجویی کشور افزود رزمندگان از جهاتی هم از پایان جنگ ناراحت بودند؛ چرا که در باغ شهادت بسته شده بود و ما از این فیض محروم شده بودیم و دوستان خود را دیده یودیم که چگونه مردانه جنگیدند و شهید شدند.

 

زاکانی خاطرنشان کرد: زمانی که همه چیز خود را فدای انقلاب و اسلام کردیم و دلخوشی و دغدغه دیگری در این دنیا به جز انقلاب اسلامی نداشتیم، آن وقت مطمئن شویم که دین خود را به اسلام ادا کرده ایم.

 

وی در پایان تأکید کرد: همانطور که رزمندگان در دوران حضور امام خمینی همیشه گوش به فرمان امام خمینی(ره) بودند، امروز هم همه بسیجیان باید برای رهبری نقش رزمنده را بازی کرده و گوش به فرمان ایشان باشند.

 

در پایان این مراسم با حضور این نماینده مجلس شورای اسلامی از بسیجیان نمونه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی