نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1393 - 11:32
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خرد کردن اعتبارات در کمیته توزیع اعتبارات شهرستانی کندی اجرای طرح های عمرانی را به دنبال دارد.

به گزارش چهارفصل، سید موسی خادمی روز شنبه در شهر لنده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محدود بودن اعتبارات و پراکندگی یک هزار و 700 پروژه عمرانی یکی از مشکلاتی است که شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با آن مواجه است.

وی بیان کرد: فرمانداران و شورای برنامه ریزی شهرستان لنده به جای خرد کردن اعتبارات با اختصاص اعتبار مناسب به طرح های عمرانی دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد به تکمیل و افتتاح آنها کمک کنند.

خادمی اظهار کرد: به طور مثال با اختصاص اعتبار اندک 700 میلیون ریالی به اجرای پروژه ای که 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد نمی توان کار عمرانی کرد بلکه باید طرح هایی که با بودجه ای بهره برداری می شوند در توزیع اعتبارات مورد اولویت قرار گیرند.

وی عنوان کرد: امسال حدود 104 میلیارد ریال اعتبار به 127 پروژه لنده اختصاص یافته که میانگین تخصیص اعتنبار به هر پروژه در این شهرستان 360 میلیون ریال است.

خادمی ابراز داشت: بخش حمل و نقل با حدود 40 میلیارد ریال، کشاورزی و منابع طبیعی با 19 میلیارد ریال و عمران شهری با 135میلیارد ریال بیشترین اعتبار عمرانی شهرستان لنده را به خود اختصاص داده اند.

 

وی افزود: در این سفر وضعیت روند پروژه ها و فرآیند جذب اعتبارات عمرانی شهرستان لنده بررسی خواهد شد.

خادمی هدف از سفرهای شهرستانی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد را کمک به پیشبرد اهداف خدمت رسانی دولت تدبیر و امید در مناطق مختلف این استان برشمرد.

شهرستان لنده 22 هزار نفر جمعیت دارد.

 

انتهای پیام /گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی