نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1393 - 14:32
معاون سابق فرهنگی دانشگاه یاسوج اظهارداشت: در چند روز اخیر بعد از ادغام این دو معاونت به من گفتند، نفست برای این معاونت به پایان رسیده است، ولی این در صورتی است که من تازه نفس تر شده ام.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، صبح امروز با حکم شاپور رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج، فریبرز نیکدل مسئول معاونت جدید و ادغام شده فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج شد.

 

در ابتدای این مراسم تکریم و معارفه ،یوسف نیکروز مسئول معاونت فرهنگی دانشگاه با بیان اینکه کار فرهنگی باید در عیان پیدا باشد و گزارشی برای ارائه عملکرد خود ندارم، ابراز داشت: سعی ما در این یکسال و اندی که در این معاونت مشغول به خدمت به دانشجویان و جامعه بودیم، رویکردی همه محور و توسعه گرا در امر کارهای فرهنگی بود.

 

رمضانی گفت نفست برای ادامه راه تمام شده است

 

وی در ادامه با تشکر از سرپرست دانشگاه به خاطر حسن اعتماد و انتخاب وی به مسئولیت این معاونت، اظهارداشت: در چند روز اخیر بعد از ادغام این دو معاونت به من گفتند، نفست برای این معاونت به پایان رسیده است، ولی این در صورتی است که من تازه نفس تر شده ام.

 

معاون سابق فرهنگی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه این عزل و نصب ها حتماً به صلاح دانشگاه و ترقی آن خواهد بود، خاطر نشان کرد: پست و مسئولیت ها امانتی برای مدیران هستند که باید امانت داری خوبی برای آن بود تا در قیامت و دنیا شرمنده نشویم.

 

مشکلات رفاهی دانشگاه یاسوج ید طولایی دارد

 

در ادامه این مراسم، آیت کرمی معاون سابق رفاهی دانشجویی دانشگاه یاسوج با تشکر از مدیریت سابق و فعلی دانشگاه یاسوج، ابراز داشت: مشکلات رفاهی دانشگاه یاسوج ید طولایی دارد که گفتن آنها دوایی از آن درمان نمی کند.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج قریب به 6هزار دانشجوی در حال تحصیل را در خود جا داده است، گفت: ظرفیت کل خوابگاههای این دانشگاه 1500نفر بوده که این موضوع در خور یک دانشگاه مرکز استان نیست.

 

کرمی با اشاره به این موضوع که درزمان رمضانی کارهای شایسته و قابل توجی برای حوزه رفاهی و دانشجویی این دانشگاه صورت گرفته است،افزود: در طی مدتی که در خدمت سرپرست دانشگاه یاسوج بودیم، توانستیم با هزینه های خوب بیشتر مشکلات رفاهی دانشجویان را برطرف کنیم.

 

معاون سابق رفاهی دانشجویی دانشگاه یاسوج در ادامه با تأکید بروصول مطالبات دانشجویان در این مدت، ابراز داشت: وصول 90درصد از مطالبات دانشجویان در این چند سال، یکی از بهترین عملکرد های این معاونت در امر رفاهی بوده است.

 

کرمی در ادامه به اعزام تیم های ورزشی این دانشگاه به مسابقات بین دانشگاهی و کشوری خبر داد و گفت: کسب مقام ها و عناوین برتر تیم های دانشجویی این دانشگاه در مسابقات بین دانشگاهی و کشوری خود گواهی  خوب بر عملکرد این نهاد در چند دهه اخیر است.

 

تلفیق دو معاونت فرهنگی و دانشجویی  اشتباه است

 

وی در پایان با بیان اینکه تلفیق این دو معاونت نمی تواند مرغوب به صرفه باشد، ابراز داشت: راهکار فرهنگی خود یک معاونت یکه تاز را می طلبد و تلفیق دو معاونت مهم فرهنگی و دانشجویی راهی اشتباه است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی