نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1393 - 8:22
هنرمند حوزه کودک و نوجوان ابراز امیدواری کرد تا در دوره مدیریت جدید صدا و سیما دوباره به تلویزیون برگشته و برای کودکان و نوجوانان اجرای برنامه کند.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، چهارمین روز نمایشگاه کتاب یاسوج امروز نیز با حضور گسترده مردمی از همه اقشار رونق خاصی داشت.

 

به گزارش فارس، عصر امروز و در چهارمین روز برپایی نمایشگاه جمعیت زیادی با حضور در کنار غرفه‌ها به صورت خانوادگی به خرید کتاب‌های مورد دلخواه خود پرداختند که در این میان خرید بن به صورت گسترده توسط علاقه‌مندان به چشم می‌خورد.

 

جوانان و نوجوانان بیشترین قشر مراجعه کننده به غرفه‌ها بودند که در این میان حضور گروهی دانش‌آموزان مدارس به همراه مربیان و معلمان چشمگیر بود.

 

در حاشیه این نمایشگاه کارگاه تربیت کودک با حضور کارشناسان امور کودک و نوجوان برگزار شد و سخنرانان به تبیین نوع برخورد با کودک پرداختند.

 

اما جذاب‌ترین قسمت مربوط به حضور هنرمند نقش قلقلی در تلویزیون یا همان شهرام لاسمی بود که خانواده‌های زیادی را به پای اجرای این هنرمند دوست داشتنی تلویزیون کشاند.

 

برگزاری مسابقه برای سه گروه کودکان، مامان‌ها و باباها از جمله برنامه‌های شهرام لاسمی و تیم همراه وی بود که برای مدتی شادی و نشاط را در محل نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان به ارمغان آورد و بسیاری از پدرها و مادرها خاطرات گذشته خود را با تلویزیون مرور کردند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی