نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1393 - 8:38
هاشمی رفسنجانی در شرایطی به عنوان رئیس هیئت مدیره دانشگاه آزاد به کار خود ادامه می دهد که از مراکز علمی این نهاد برای تبلیغ خاطرات وی سوء استفاده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل  شبکه اطلاع رسانی دانا خاطره گویی های هاشمی رفسنجانی در طول سال های گذشته به اوج خود رسیده و در طول ماه های اخیر نیز به چاپ کتاب و توزیع آنها در سطوح مختلف منجر شده است.

 

در این باره این روزها شنیده می شود که کتابچه خاطرات هاشمی رفسنجانی به صورت گسترده در نمازخانه های دانشگاه آزاد سمنان پخش و در اختیار دانش جویان قرار گرفته است.

 

البته اغلب خاطرات هاشمی به زمانی بازمی گردد که امام (ره) و فرزند ایشان در قید حیات بوده اند و حالا که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و یادگار ایشان در قید حیات نیستند، این خاطرات 3 نفره منتشر می شود و تنها فرد زنده این جمع 3 نفره هاشمی رفسنجانی است. از همین رو تایید این اخبار نیز تنها به واسطه شخص رئیس تشخیص مصلحت نظام امکان پذیر است.

 

حالا هاشمی رفسنجانی در شرایطی به عنوان رئیس هیئت مدیره دانشگاه آزاد به کار خود ادامه می دهد که از مراکز علمی این نهاد برای تبلیغ خاطرات وی سوء استفاده می شود.

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی