نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آذر 1393 - 20:41
یادواره 13شهید دانشجوی گچساران
با حضور نویسنده کتاب پایی که جا ماند
یادواره 13شهید دانشجوی گچساران برگزار شد+تصاویر
بیستمین یادواره 13 شهید دانشجوی گچساران با حضور آزاده سرافراز سیدناصر حسینی‌پور در دانشگاه آزاداین شهرستان برگزار شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از آفتاب جنوب، عصردیروزاسدالله ملک‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در بیستمین یادواره شهدای دانشجو در گچساران ،اظهار کرد: شهادت شهدای دانشجو در راه حق علیه باطل و شهادت و جانفشانی از روی بصیرت و آگاهانه آن‌ها اهمیت شهدای دانشجو را دوچندان کرده است

.

 

 

وی با بیان اینکه بزرگداشت شهداء یکی‌از شاخص‌های تقویت روحیه ایمان و جهاد خالصانه در بین افراد جامعه است،گفت:همه ما باید در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن دلاورمردان عرصه ایثار و شهادت تلاش کرده تا ارزش‌های اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.

 

 

ریس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به موقعیت جغرافیایی دانشگاه آزاد این شهرستان، خاطرنشان کرد:افتخار این دانشگاه به شمال شهر بودن نیست، بلکه افتخار ما این است که این دانشگاه مزین به سه شهید گمنام است.

 

 

ملک زاده تصریح کرد:این دانشگاه متعلق به همه مردم و نهادها بوده و ما هرکاری بتوانیم در عرصه‌های مختلف فرهنگی و عرصه های دیگر انجام خواهیم داد.

 

 

این مسئول درادامه با اشاره به اهمیت اجرای برنامههای فرهنگی و ضمن تقدیر از فعالیت‌های دانشجویان بسیجی،افزود: در کار فرهنگی به بحث دانشجو اعتقاد داشته و برنامههای فرهنگی به صورت خودجوش توسط خود دانشجویان برگزار می‌شود.

 

 

این مسئول با بیان اینکه این یادواره به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 13 شهید دانشجوی شهرستان برگزار شده است، اظهارکرد: از این تعداد شهدای دانشجو تنها دو شهید آن متعلق به دانشگاه آزاد واحد گچساران بوده و مابقی از دانشگاه‌های معتبر کشور از جمله دانشگاه تهران و صنعتی شریف هستند

.

 

در این مراسم پس از روایت‌گری آزاده جانباز سید ناصر حسینی‌پور«نویسنده کتاب پایی که جا ماند»، مراسم تعزیه و روضه‌ خوانی توسط گروه نمایش و مداح اهل بیت اجرا و در پایان خانواده معظم شهدای دانشجو با اهدای لوح یادبود و هدایایی تجلیل شدند.

 

 

 

 

 

گفتنی است بیستمین یادواره 13شهید دانشجوی گچساران با حضور آزاده جانباز سید ناصر حسینی‌پور، فرماندار گچساران، امام جمعه موقت، جمعی از مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه و خانواده معظم شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

 

 

 

ادامه تصاویر را در زیر مشاهده نمایید.

 

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی