نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آذر 1393 - 14:37
استاندار کهگیلویه و بویراحمدبه مناسبت 16 آذر روز دانشجو به چهار خصیصه جنبش دانشجویی اشاره کرد و گفت: استکبار و استعمال‌ستیزی در رأس همه خصلت‌های جنبش دانشجویی است.

 به گزارش چهارفصل  ، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست با تشکل‌های دانشگاهی و رؤسای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد اساس دانشگاه را چیزی غیر از بحث‌های بی‌فایده سیاسی دانست و گفت: هر چند اعتقاد داریم که دانشگاه باید سیاسی باشد و کرسی‌های آزاد اندیشی به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری همواره برگزار شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه را منشأ همه تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: اگر نگاه احزاب به سیاست کسب قدرت است اما در دانشگاه نگاه به سیاست برای اصلاح امور است.

 

وی با تبریک پیشاپیش به مناسبت 16 آذر روز دانشجو به چهار خصیصه جنبش دانشجویی اشاره کرد و گفت: استکبار و استعمال‌ستیزی در رأس همه خصلت‌های جنبش دانشجویی است.

 

مقام ارشد اجرایی در استان از دو روز 16 آذر و 13 آبان به عنوان ایام درخشان در کارنامه دانشگاه یاد کرد و گفت: آزادی‌طلبی و عدالت‌خواهی از دیگر خصایص جنبش دانشجویی است.

 

وی از دانشجویان استان درخواست کرد که روحیه استکبار ستیزی، استعمال ستیزی، آرمان خواهی و عدالت طلبی خود را حفظ کنند و تأکید کرد جنبش دانشجویی وارد حاشیه نشود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیاز امروز استان را توسعه اقتصادی دانست و تصریح کرد: محکم می‌گوییم نیاز امروز ما موضوعات سیاسی نیست و همین حرف‌ها است که کهگیلویه و بویراحمد را از توسعه باز داشته است.

 

وی البته در این نشست از رسانه‌های استان نیز انتقاد کرد و گفت: در همین جلسه ممکن است رسانه‌ها حرف‌های اصلی ما را منتشر نکنند و به حاشیه‌ها بپردازند اما من از رسانه‌ها می‌خواهم که متن را مورد توجه قرار دهند و از حواشی بپرهیزند.

 

این مسئول توسعه استان را با سنگ، گچ و سیمان روی هم گذاشتن ندانست و افزود: تا توسعه فرهنگی صورت نگیرد نه در اقتصاد و نه در سیاست پیشرفتی نخواهیم داشت.

 

خادمی با تأکید بر اینکه اختلافات سیاسی را کنار بگذاریم و ذهن‌ها را متوجه توسعه اقتصادی کنیم، تصریح کرد: در سیاست هم اگر توسعه فرهنگی را مدنظر قرار ندهیم همین دعوا همیشه وجود دارد.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی