نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1393 - 0:01
سالگرد شهید خداعفو عبدیان از شهدای رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد عصر امروز در گلزار شهدا یاسوج برگزار می شود

به گزارش چهارفصل، عصر امروز راس ساعت 14.30 مراسم سالگرد  شهید کربلایی خداعفو عبدیانی از شهدای رسانه ای استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

 

گفتنی است این مراسم بر روی قبر شهید در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.

 

شهید کربلایی خداعفو عبدیانی در 22 مردادماه 1337 در یک خانواده اصیل و مذهبی در یاسوج چشم به جهان گشود ، پس از طی دوران ابتدایی و دبیرستان موفق به اخذ دیپلم طبیعی گردید و در سال 1356 برای خدمت سربازی عازم تهران شد.

 

 شهید عبدیان سال 64 به همراه سایر رزمندگان، وظیفه خود دانست که از میهن خویش در مقابل تجاوزات دشمن دفاع کند، در مناطق عملیاتی  همچون هویزه، جزیره مجنون، شادگان، گردو، پاوه، سرپل ذهاب، شط علی و عملیات های والفجر 8، کربلای 5 و آزاد سازی فاو حضوری پررنگ داشت. از شهید عبدیان دو پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

 

وی سال 78 در شبکه خبر تهران مشغول فعالیت شد و در دانشکده صدا و سیما و در رشته کارگردانی مشغول به تحصیل گردید.

 

شهید عبدیان طی دوران فعالیتش در صدا وسیما برای ساخت برنامه های تلویزیونی و خبری عازم کشورهای آلمان، شیلی، تایلند، هند، عراق و سوریه شد.

 

گفتنی است شهید خداعفو عبدیانی در سانحه هوایی هواپیمای سی‌ 130 همراه جمعی از خبرنگاران در حین مأموریت به درجه رفیع شهادت رسید.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه وبویراحمد دردیداری که در 24. فروردين 1393 با خانواده شهید عبدیان داشت از احداث یادمان تنها شهید رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد، شهید خداعفو عبدیانی در گلزار شهدای شهر یاسوج طی دو ماه آبنده خبر داد.

 

افشار نیا گفت : با رایزنی هایی که در هفته های آبنده با مسئولان استان انجام می گیرد به زودی می توانیم شاهد احداث یادمان این شهید رسانه استان در گلزار شهدا شهر یاسوج  باشیم.

 

از آنجا که این وعده عملی نشد امیدواریم که مسئولان بر سر عمل به وعده های خود بمانند و در این جهت کوتاهی ننمایند.

 

آخرین سفارش خبرنگار شهید یاسوجی به همسرش

آخرین سفارش خبرنگار شهید یاسوجی به همسرش

شهید کربلایی خداعفو عبدیانی

شهید کربلایی خداعفو عبدیانی

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی