نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1393 - 9:31
مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: هفته آینده همزمان با برگزاری هفتمین یادواره از سلسله یادواره های شهدای دانشجویی استان، از سایت کنگره ی شهدای بسیج دانشجویی استان رو نمایی می شود.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، شهرام مهدوی مطلق در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی صبح زاگرس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای دانشجو گفت: در راستای تقویت روحیه ی ایثار و  شهادت از سایت کنگره ی شهدای دانشجوی استان رونمایی می شود.

 

این فعال فرهنگی با بیان اینکه امروز ضرورت دارد هم پای با برگزاری یادواره های شهدای دانشجو در فضای عمومی به اطلاع رسانی در فضای مجازی نیز پرداخته شود افزود: تا کنون 6 یادواره از مجموع 14 یادواره پیش بینی شده برای کنگره ی شهدای استان برگزار شده است و در هفته ی آینده برنامه ریزی شده است تا دو یادواره دیگر از این یادواره ها در سطح استان برگزار شود.

 

در پایان شهرام مهدوی مطلق ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت خوب مدیران و معاونین دانشگاه های استان در برگزاری این یادواره ها اظهار داشت: از تمامی صاحب نظران حوزه ی فضای مجازی استان می خواهیم تا در قسمت نظرات این سایت، پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بالا بردن کیفیت این سایت ارایه دهند.

 

گفتنی است سایت کنگره شهدای دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با آدرس اینترنتی www.shohadayedaneshjo-kb.ir هم اکنون قابل دسترسی است. قرار است از این سایت در یادواره ی بعدی شهدای دانشجوی استان که هفته ی آینده برگزار می شود رونمایی شود.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی