نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آذر 1393 - 15:42
صبح امروز کاروان 250 نفره فعالین فرهنگی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عازم کربلای معلی شد ولی با توجه به حضور بی شمار مردم متاسفانه صداوسیمای مرکز استان حضوری نداشت.

به گزارش چهارفصل، ظهر امروز بعد از اتمام نماز جمعه شهر یاسوج مراسم بدرقه کاروان 250 نفره پیاده روی اربعین حسینی با حضور جمعیت زیادی از مردم شهر یاسوج  در پارک مهرورزی مرکز استان برگزار شد.

 

گفتنی است این کاروان شامل 250 نفر از فعالین فرهنگی مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بود و در این کاروان شخصیت های سیاسی ، فرهنگی ، علمی و مذهبی مختلفی  حضور داشتند.

 

جمعیت زیادی برای بدرقه این کاروان به پارک مهرورزی آمده بودند اشک در چشم های همه جمع شده بود وهمه در انتظار حرکت این کاروان  مرکز استان به کربلا بودند.

 

در ابتدای حرکت این کاروان ستار هدایت خواه، فعال فرهنگی استان کهکیلویه وبویراحمد به تشریح برنامه این کاروان طی چند روز آینده پرداخت.

 

نماینده دو دور مجلس شواری اسلامی  به ثواب زیارت اهل بیت (ع) و زیارت امام حسین(ع) مطالبی را بیان داشت.

 

هدایت خواه در ادامه گفت: بر اساس اخبار دوستانی که جند روز قبل از حرکت ما برای بررسی به مرز فرستادیم گفته می شود که بر اثر ازدحام جمعیت در 6 کیلومتری نرسیده به مرز باید پیاده روی را شروع نماییم.

 

فعال فرهنگی استان گفت: کاروان 250 نفر فعالین فرهنگی استان نماز مغرب و عشاء را امشب درشهر  بهبهان اقامه می کنند و نماز صبح را در مرز کشور اقامه می کنند.

 

وی در پایان به رعایت حال همدیگر در این سفر و خستگی که در این سفر پیدا می شود مطالبی رابه زوار یادآوری نمود.

 

گفتنی است ازانجا که این برنامه از برنامه های شاخص فرهنگی ومعنوی است و با حضور جمعیت بیشماری از مردم شهر یاسوج برگزار شد متاسفانه صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد حتی برای پوشش یک خبر ساده هم در این مراسم حضوری نداشت و جای بسی تاسف دارد.

 

چرا باید در سالی که به نام اقتصاد وفرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است و برنامه ای که در تمام شبکه های ملی به صورت زنده پخش می شود در صدا وسیمای استان پخش نشود.

 

امیدواریم مدیرکل صدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد و صداوسیمای مرکز استان پاسخ قانع کننده ای برای عدم پوشش این برنامه بزرگ فرهنگی و معنوی مرکز استان داشته باشند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی