نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. آذر 1393 - 13:00
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي ياسوج رئيس جمهور را فراجناحي خواند گفت: وقتي كه رئيس جمهور اعلام كرد كه خود را وامدار هيچ جناح سياسي نمي داند چرا برخي مديران با انتخاب‌هاي جناحي به سخنان رئيس جمهور هن كجي مي‌كنند؟

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری دانشجو، علي صفری ديروز در نشست تشكل هاي دانشجويي با استاندار كهگيلويه و بويراحمد مطالبه قاطبه دانشجويان را ارزش گذاشتن مديران ارشد استان و استاندار به فكر، قلم و علم آنها دانست و گفت: متاسفانه استاندار استان انتظارات ما دانشجويان و جوانان را در اين بخش برآورده نكرد و با برگزاري نشستي در آستانه 16 آذر نمي توان به اين مهم دست يافت و نمي‌شود به اين ديدگاه رسيد كه استاندار براي فكر دانشجو ارزش قائل است.

 

وي افزود: اين مهم در عمل اثبات مي‌شود كه برگزاري نشست هاي بيشتر با دانشجويان و حضور در سنگرهاي علمي دانشگاه و قرار گرفتن در بطن فضاي دانشگاهي از جمله اعمالي است كه براي اثبات اين مهم پيشنهاد مي‌شود.

 

مسئول بسيج دانشجويي  دانشگاه علوم پزشكي ياسوج به نمايندگي از دانشجويان اين دانشگاه از استاندار براي حضور در مراسم 16 آذر دعوت كرد و گفت: شايد با حضور در جمع دانشجويان و شنيدن دغدغه هاي آنان نتوانيد به خواسته هاي اين قشر جامه عمل بپوشانيد اما نفس حضور شما در جامعه دانشگاهي براي دانشجو انگيزه بخش است.

 

وي دولت را دولت اعتدال دانست و گفت: رئيس جمهور محترم بارها اعلام كرد كه دولت خود را وامدار هيچ جناح خاص سياسي نمي‌داند؛ اما متاسفانه برخي افراد با انتخاب ها، گزينش ها و تفويض اختيارها به افراد جناحي خاص، به اين سخن رئيس جمهور دهن كجي كرده و از مرز اعتدال خارج شده‌اند.

 

صفري افزود: متاسفانه بدتر از آن واگذاري مسئوليت ها و مناصب حساس كشوري و استاني به افراد معلوم الحال و فتنه گري است كه نه تنها خطوط اعتدال كه اين بار خطوط قرمز نظام را نيز زير پا گذاشته اند.

 

وي به توهين برخي از تشكل ها به مردم استان اشاره كرد و گفت: در اين نشست از شريف ترين مردم استان اسم برده شد و نسبت به آنها تهمت زده شد و آيا اين با منطق و اخلاق سازگار است كه كساني را كه در اين نشست حضور نداردند به باد انتقاد و تهمت بگيريم؟

 

مسئول بسيج دانشجويي اين دانشگاه در پايان ضمن درخواست از استاندار براي توجه بيشتر به مقوله سلامت استان اظهار كرد: به نمايندگي از دانشجويان علوم پزشكي ياسوج از جناب دكتر خادمي درخواست مي‌كنم تا با تخصيص اعتبار و بودجه لازم، حداكثر همكاري و تلاش را جهت ساخت يادمان در خور شان بر سر مزار شهداي گمنام دانشگاه را داشته باشند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی