نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1393 - 9:53
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس این استان با قدرت و قوت با کسانی که با عربده‌کشی و ایجاد ناآرامی مخل نظم و امنیت شوند برخورد می‌کند.

به گزارش چهارفصل ، سردار غلام‌عباس غلامزاده امروز و در حاشیه نمایشگاه پژوهش استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه از پژوهش‌های دانشگاهی برای مقابله با پدیده‌ها و معضلات اجتماعی استفاده خواهیم کرد، اظهار داشت: پلیس همواره به دنبال استفاده از راهکاری علمی و پژوهشی برای مقابله و پیشگیری از جرایم است.

 

وی افزود: بر همین اساس دست پژوهشگران را به گرمی می‌فشاریم و از پژوهش‌های کاربردی آن‌ها استفاده لازم را خواهیم برد.

 

غلام‌زاده در پاسخ به این سؤال فارس که پس از مقابله محکمی که پلیس با نزاع دسته‌جمعی در استان داشت و این مقوله تا حدود زیادی در استان کمرنگ شده است به برخی نزاع‌های فردی در استان اشاره کرد و گفت: در هر حال نزاع موجب اخلال در آرامش می‌شود و هر دو نوع آن مذموم و ناپسند است.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم که برخی اراذل و اوباش امنیت و آسایش مردم را خدشه‌دار کنند و بر همین اساس در مقابل این عده کوتاه نمی‌آییم.

 

وی در مورد چاقوکشی انجام شده در محل بانک ملی یاسوج هم گفت: این مورد هم مصداقی از همان رفتارهایی است که بیان کردم و ما در مقابل هیچ جرمی کوتاه نمی‌آییم و پی‌گیری‌های خود را تا آخر ادامه می‌دهیم و تا هنگام روشن شدن قضیه هم نمی‌توان به کسی اتهام زد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا