نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1393 - 11:31
مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های کهگیلویه وبویراحمد
مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های کهگیلویه وبویراحمد
سکوت دانشجو در قبال مسائل مختلف جامعه و دانشگاه خود قابل قبول نیست
مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های کهگیلویه وبویراحمد گفت: سکوت دانشجو در قبال مسائل مختلف جامعه و دانشگاه خود قابل قبول نیست، چه اینکه هوشیاری این قشر می تواند موتور محرک هوشیاری جامعه باشد.
به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس، مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های استان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک روز دانشجو این روز را نماد استکبارستیزی دانشجویان دانست و گفت: روحیه آرمان گرایی دانشجویان همواره این قشر را در مسیر مبارزه با استکبار ثابت قدم نگه داشته است.

 

حجت الاسلام مقدم افزود: جفت شدن آرمان گرایی با تحول خواهی دانشجویان که ریشه در روحیه جوان و با نشاط آنها دارد فعالیت های این قشر را ماندگار و تاثیرگذار می کند.

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های دانشجویی در جامعه و دانشگاه تاکید کرد: سکوت دانشجو در قبال مسائل مختلف جامعه و دانشگاه خود قابل قبول نیست، چه اینکه هوشیاری این قشر می تواند موتور محرک هوشیاری جامعه باشد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه مطالبه گری و هوشیاری دانشجو را دو خواسته مهم رهبری از دانشجویان دانست و اظهار داشت: حضور دانشجویان در عرصه مطالبه گری باید به بسط نقد منطقی و سازنده از سوی این قشر منجر شود.

 

حجت الاسلام مقدم افزود: ایجاد فضای نقد مبتنی بر منطق هم موجب هوشیاری مسئولین می شود و هم به پختگی قشر دانشجو کمک می کند.

 

وی رسالت نهاد رهبری در دانشگاه ها را زمینه سازی جهت رشد فکری و عملیاتی دانشجویان در عرصه فرهنگ، سیاست و حتی دانش دانست و تصریح کرد: دفتر نهاد رهبری همواره بر ارتباط مستمر با قاطبه دانشجویان چه تشکیلاتی و چه غیر تشکیلاتی تاکید داشته و دارد.

 

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه یاسوج ادامه داد: این دفتر همواره مامن دانشجویان بوده و حضور دانشجویان در این محیط و اعتماد آنها به ما یکی از مهمترین سرمایه های نهاد و دانشگاه است.

 

حجت الاسلام مقدم با اشاره به نشست دفتر نهاد با دانشجویان و روسای مراکز آموز عالی استان که در روز دوشنبه 17 آذر برگزار می شود گفت: ما در این نشست در پی ایجاد فضایی صمیمی برای صحبت با دانشگاهیان و دانشجویان هستیم.

 

وی در پایان گفت: استفاده از فرصت هایی اینچنین می تواند در گسترش همکاری و روابط سازنده میان دفتر، دانشجویان و مدیریت دانشگاه ها موثر باشد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی