نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آذر 1393 - 8:39
مسئولان ارشد استانی کهگیلویه و بویراحمد در سفری که تابستان امسال به منطقه زیلالی داشتند، قول‌هایی دادند که لازم است در خصوص تحقق این وعده‌ها پاسخگو باشند.

به گزارش چهارفصل ، مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد از جمله استاندار و معاونین به اضافه نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه عده زیادی از مسئولان و مدیران کل و رؤسای سازمان‌های مختلف، یک روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان سال جاری سفری به منطقه زیلایی داشتند.

 

به گزارش فارس، منطقه زیلالی یکی از محروم‌ترین مناطق کشور به شمار می‌رود که هر چند از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون کارهای زیادی برای محرومیت‌زدایی در این منطقه صورت گرفته اما رفع آن‌ها به مثابه پر کردن چاهی است که عمق زیادی دارد و به این زودی‌ها پر نمی‌شود.

 

اقدام استاندار محترم برای رفع مشکلات این منطقه و حضور بدون زرق و برق در مناطقی همچون جلاله و سادات چاهن، نشان‌دهنده شناخت وی از مشکلات مناطق محروم استان است.

 

این در حالی است که بنا به گفته برخی اهالی این منطقه، هنوز بسیاری از قول‌ها و وعده‌های داده شده در خصوص رفع مشکلات در این منطقه اجرایی نشده است.

 

یکی از این قول‌ها مربوط به راهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی به خصوص در منطقه جلاله بود که بنا به گفته اهالی تعطیل است.

 

مساعدت در خصوص پی‌گیری موضوع بهداشت و آب منطقه نیز گزینه روی میز مسئولان بوده و حل مشکل مرتع در منطقه دشتک جلاله و طلایه نیز تاکنون بدون اقدام مانده است.

 

بنا به گفته اهالی، ادامه جاده روستایی به روستای ده‌برآفتاب جلاله و ارائه وام کم‌بهره برای اشتغالزایی جوانان هم مطالبه‌ای بوده که بی‌پاسخ مانده است.

 

مردم همچنین از مسئولان پرسیده‌اند که ساماندهی گلزار شهید «دستخوش» در روستای دهگاه منطقه جلاله به کجا کشیده شد.

 

زیلایی منطقه‌ای با 13 هزار نفر جمعیت و تعداد 40 روستا بوده که بنا به قولی تنها 20 درصد جاده‌های روستایی آن آسفالت شده است.

 

خبرگزاری فارس آماده انعکاس پاسخ مسئولان استانی در این خصوص خواهد بود.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا