نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آذر 1393 - 11:34
عصر روز 16 آذرماه 93 مراسم بزرگداشت روز دانشجو با سخنرانی نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم در حالی در دانشگاه پیام نور گچساران برگزار شد که در این جلسه افرادی با پوشش جمعیت هلال احمر با دست زدن‌های تأمل‌برانگیز ،حرکات ناموزون و پریدن به حمایت از این نماینده پرداختند.

به گزارش چهارفصل، عصر روز 16 آذرماه 93 مراسم بزرگداشت روز دانشجو  با سخنرانی ولی‌الله شجاع‌پوریان نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و عضو فعلی شورای شهر تهران در دانشگاه پیام‌نور گچساران برگزار شد که این مراسم‌  با توهین ها و حاشیه‌هایی همراه بود.

 

یکی از حاشیه های این مراسم دانشجویی که در همان ساعات اولیه با حضور برخی از افراد با لباس جمعیت هلال احمر همراه بود و مشخص نبود که این افراد جز کارمندان این نهاد بوده یا از اعضا این نهاد بودن،  چرا که در این جلسه این افراد با دست زدن  و سرو صدا بیشتر به دنبال  حمایت از سخنران بودند تا داشتن نقشی به عنوان یک امدادگر.

 

در ادامه جلسه حاشیه جالبی که بسیار موجب نگرانی و عصبانیت حضار به ویژه خبرنگاران شد، اقدامات این افراد با پوشش سازمانی که خود نماد آزادی و کمک به هم‌نوعان و... بوده است، بود، زیرا که افراد این سازمان با اقدامی که زیبنده نبود، در مقابل دانشجویان بسیجی ایستاده و با حرکات ناموزون و پریدن و دست زدن‌های تأمل‌برانگیز خود چهره زشتی را در سالن ایجاد کردند.

 

http://chaharfasl.ir/sites/default/files/fullimages/1393/09/18/13930916000828_photol.jpg

 

 

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران باید نسبت به حضور این افراد در جلسه دانشجویی آن هم با لباس این نهاد پاسخگو بوده و اعلام نمایید که این افراد که با این پوشش در جلسه شرکت داشته اند به دنبال چه چیزی بودند آیا این افراد دانشجو بودن؟ کارمند بودن؟ عضو جمعیت هلال احمر بودن؟ یا اینکه این افراد با هماهنگی گروهی خاص به دنبال حمایت از نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم بودند.

 

در ادامه این جلسه بود که طی سخنرانی ولی‌الله شجاع‌پوریان از آنجایی که وی با سخنان خود موجب رنجش خاطر دانشجویان بسیجی شد، بسیجیان با سر دادن شعارهایی و با در دست داشتن عکس‌های رهبر معظم انقلاب و شهدا خواستار ارائه سخن درست از سوی سخنران شدند.

 

از دیگر حاشیه‌های این مراسم افتادن میکروفن در زمان سخنرانی رئیس دانشگاه و پس از آن در دست سخنران جلسه بود که همه نشان از بی‌برنامگی و بی‌‌نظمی در اجرای این مراسم بود.

 

دست زدن‌های گروه‌های اصلاح‌طلب در میان سخنرانی نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و صلوات‌های اصول‌گرایان از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود که گویا صلوات‌ها می‌خواستند یادآور شوند که نزدیک به اربعین اباعبدالله الحسین(ع) هستیم و بیرق‌های مشکی هنوز در سطح شهر و دانشگاه‌ها برافراشته شده است.

 

گفته می شود در این جلسه توهین هایی هم  توسط یکی از افراد غیر دانشجو به یکی از شهدا صورت گرفت که حرکت این فرد در روز دانشجو در توهین به شهدا توسط یکی از کارمندان هم مورد حمایت قرار گرفت که جای بسی تاسف دارد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی