نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آذر 1393 - 10:12
رئیس هیئت فوتبال شهرستان دنا گفت: تاکنون حرکتی و اقدامی از سوی مسئولان سیاسی شهرستان به خصوص فرمانداران گذشته و فعلی برای کمک به ورزش و خروج آن از انزوا ندیده‌ایم.

به گزارش چهارفصل، مهرزاد وفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به این سؤال که چرا ورزش شهرستان دنا و به خصوص فوتبال در سال‌های اخیر با رکود مواجه شده است، اظهار کرد: به این دلیل که مسئولان کاری به کار ورزش ندارند و در یک کلام ورزش باید دلسوز داشته باشد که در شهرستان دنا دلسوز ورزش نداریم.

 

وی گفت: اگر به ورزش دنا توجه بیشتری شود به شما قول می‌دهم که در همین فوتبال در آینده از شهرستان دنا ملی‌پوشانی در رده‌های تیم ملی خواهید دید.

 

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دنا در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که فرمانداران این شهرستان به عنوان مدیران ارشد سیاسی در شهرستان که باید همه حوزه‌ها و بخش‌ها را مورد حمایت قرار داده و ورزش نیز یکی از این حوزه‌ها به شما می‌رود لذا در خصوص ورزش چه اقدامی کرده‌اند، تنها به کلمه هیچ بسنده کرد و گفت: به همه فرمانداران از گذشته تاکنون مراجعه کرده‌ایم که تأثیری به حال ما نداشته اما انتظار داریم که آقای تاج‌امیری فرماندار جوان و جدید شهرستان دنا به مانند گذشتگان نباشد.

 

وفایی از اقداماتی که اکنون در هیئت فوتبال شهرستان دنا برای رشد فوتبال شهرستان در دستور کار است اشاره کرد و گفت: با همکاری صمیمانه پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال استان در حال بازسازی و ساماندهی چند باشگاه ورزشی در این شهرستان هستیم و جالب است بدانید که برای اولین بار در تاریخ فوتبال شهر سی‌سخت یک تیم اکنون در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال استان حضور دارد.

 

وی از کمرنگ شدن دلخوشی جوانان و نوجوانان این شهرستان به ورزش گفت و افزود: کاری که برای فوتبال اکنون انجام داده‌ایم راه‌اندازی مدرسه فوتبال است که بیش از 100 عضو گرفته‌ایم و برخی از اقلام را به صورت رایگان در اختیار آ‌ن‌ها گذاشته‌ایم تا والدین با رغبت بیشتری فرزندان خود را روانه میادین فوتبال کنند.

 

وفایی یکی دیگر از مشکلات این شهرستان را فصل طولانی بسیار سرد آن دانست و گفت: عملا باید فوتبال را از ماه‌های پایانی بهار در این شهرستان آغاز کنیم و در زمستان فوتبال کمتر در این شهرستان رونق دارد اما این موضوع هرگز دلیلی برای افت فوتبال شهرستان دنا نخواهد بود.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی