نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آذر 1393 - 14:17
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور گچساران با اشاره به برخورد زننده برخي از كاركنان دانشگاه با دانشجويان در روز دانشجو گفت: سکوت مسئولین در قبال این بی‌احترامی جای سوال دارد.

به گزارش چهارفصل، محمد صفري در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حاشيه‌هاي برنامه روز 16 آذر در اين دانشگاه گفت: بر‌خود لازم مي‌دانم كه از همه دانشجویان این دانشگاه به خاطر برنامه روز دانشجو عذرخواهی می‌کنم که این برنامه به جای اینکه برای دانشجویان باشد و از آنان تکریم شود، متاسفانه برای همه اقشار بود جز دانشجویان.

وي افزود: متاسفانه دانشگاه و دانشجويان اين دانشگاه طعمه سياست‌هاي ناپاك ديگران قرار گرفتند.

مسئول اسبق بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور گچساران از بي حرمتي كاركنان به دانشجويان در روز دانشجو خبر داد و گفت: جای تاسف دارد که بعضی از کارمندان با لفظ خیلی بد در روز دانشجو نسبت به دانشجویان بی احترامی و بی حرمتی کردند و سکوت مسئولین در قبال این کار جای سوال دارد.

صفري افزود: تا کی بايد این بی‌احترامی‌ها از سوی کارمندانی که سابقه در این کار داشتند، ادامه داشته باشد و شاهد برخورد جدي با انها نباشيم؛ تا جايي كه در روزي كه متعلق به دانشجويان است آنها را تهديد مي‌كنند؟

وی ادامه داد: به جاي برخورد با كاركنان متخلف، دانشجويان را تهديد به احضار در كميته انضباطي كردند و به جاي برخورد با بي حرمتي به دانشجویان ، جلسه مي‌گذارند تا دانشجوياني كه از حريم ولايت دفاع كردند را به كميته انضباطي بكشانند.

اين فعال دانشجويي به برخورد برخي از كاركنان در روز دانشجو اشاره كرد و گفت: اگر قرار باشد كسي به كميته انضباطي احضار کنند، بايد كسی باشد كه با حمل سلاح سرد در جلسه حضور پيدا كرده است.

صفری افزود: با اين كار نمي‌توانند در دل دانشجويان ترس ايجاد کرده تا از عقيده خود عقب‌نشيني كنند.

وي ادامه داد: آيا دانشجو اجازه صحبت كردن با مسئول خود را ندارد؛ چرا وقتي دانشجو بخواهد با مسئولان به بحث و گفتگو پيرامون مسايل پيش آمده بپردازند با درهاي بسته و عدم استقبال مسئول دانشگاهي روبرو می‌شود؟چرا باید مسئولان عنوان کنند كه وقت جلسه گذاشتن با دانشجو را نداریم؟

اين فعال دانشجويي اظهار داشت: ما از ریاست دانشگاه خواستاریم با کارمندانی که به خود اجازه داده‌اند به دانشجویان توهین و بی احترامی کنند، برخورد سریع و قاطعانه شود تا دیگر شاهد چنین رفتار های زشت و ناشایست در محيط دانشگاه نباشیم.

وي افزود: ما دوست داریم این قضایا دوستانه و مسالمت آمیز با صحبت کردن در داخل دانشگاه حل شود، ولی اگر مسئولین نخواهند صدای دانشجویان را بشنوند و وقت برای دانشجو نگذارند، مجبور می‌شویم اعتراض خود را علنی کرده و از روش‌های دیگری استفاده کنیم.

 

منبع:"خبرگزاري دانشجو" در ياسوج، ب

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی