نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آذر 1393 - 8:53
رئیس جدید جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
رئیس جدید جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد:
پرهیز از مسائل سیاسی، سرلوحه جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد است
رئیس جدید جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرهیز از مسائل سیاسی و قومی ـ قبیله‌ای سرلوحه این نهاد فرهنگی و علمی است.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، شمس‌الله رشیدی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران به برنامه‌های جدید خود در جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: با پرهیز از مسائل سیاسی و قومی و قبیله‌ای وقت و تلاش خود را در حوزه پژوهش و فناوری متناسب با ظرفیت‌های استان معطوف می‌کنیم.

 

رئیس جدید جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد انقلابی و علمی است، گفت: از توان و پتانسیل اساتید، نخبگان و دانشجویان در جهت اهداف و سیاست‌های جهاد دانشگاهی استفاده می‌کنیم.

 

رشیدی راه‌اندازی مرکز تخصصی گیاهان دارویی، زنان و زایمان و درمان ناباروری، تولید و ارائه محصولات فرهنگی و انیمیشن، برق و الکترونیک را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه امروزه کسانی که نرم‌افزارهای اجتماعی و سایت‌ها را طراحی می‌‌کنند کاری فرهنگی انجام می‌دهند، گفت: اگر ماموریت انجام خدمات فرهنگی به جهاد دانشگاهی واگذار شود، سعی داریم در تولید محصولات فرهنگی ورود پیدا کنیم.

 

رشیدی اقدامات صورت گرفته جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی را شامل مراکزی از جمله خبرگزاری ایسنا، ایکنا، سازمان دانشجویان، سازمان فعالیت‌های قرآنی، سازمان‌های انتشارات و... عنوان کرد.

 

وی از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های کهگیلویه و بویراحمد را حوزه گردشگری آن بیان کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار و همراهی مسئولان، مرکز تفریحی، گردشگری و فرهنگی را در یاسوج راه‌اندازی می‌کنیم.

 

رئیس جدید جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این نهاد پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه است، گفت: این ارتباط در سطح کشور و استان مغفول مانده است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی