نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آذر 1393 - 17:53
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با انتقاد از رویکرد جدید دولت در مورد افزایش اقلامت موردنیاز جامعه، گفت:گرانی نان سناریوی جدید دولت یازدهم برای جلوه دادن فشار تحریم‌ها و ربط دادن آن به مذاکرات هسته‌ای است.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، مجتبی ثابتی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در مورد گرانی نان و فشار دولت یازدهم به مردم با گرانی‌ها و ربط آن به مسائل دیگر گفت: مردم خودشان موضوع و دلایل گرانی نان از سوی دولت یازدهم را بهتر از همه متوجه می شوند.

 

مردم همه‌چیز را در مورد دولت یازدهم دیده‌اند

وی افزود: این که آیا دولت روحانی، دولت راست‌گویان عمل‌گرا به وعده‌های خود بوده را باید از مردم پرسید. باید از مردم پرسید آیا در این مدت، تدبیر و اعتدالی حتی در مسائل کوچک هم از دولت یازدهم دیده‌اند؟

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران شعار تدبیر دولت یازدهم را بیشتر در حرف دانست و افزود: مردم خودشان بیشتر از همه شعار و عمل دولت یازدهم را درک کرده و آن را فهمیده‌اند.

 

ثابتی با انتقاد از رویکرد دولت در برابر منتقدانش، گفت: متأسفانه مسئولان دولت یازدهم  و در رأس آن دکتر روحانی بیشتر از همه با لحن توهین، تندخویی و عصبانیت و با بی توجهی به موضوعات داخلی و گرانی‌های بیش‌ازاندازه ذهن مخاطبان را به چیزی دیگر معطوف کرده است.

 

شیوه فشار آوردن بر گرده مردم از سوی دولت قابل‌قبول نیست

وی ربط دادن گرانی نان و تورم بیش اندازه به مسائل هسته‌ای از سوی دولت  کاری را غیرقابل قبول دانست و گفت: شیوه کشورداری و در منگنه قرار دادن مردم برای رسیدن به اهداف دولت کاری بسیار ناپسند است.

 

ثابتی با بیان اینکه مردم خواهان لبخند زدن رئیس‌جمهور به هم وطنان خودش هستند بیان کرد: دولت یازدهم همان‌گونه که درم قبال غربی‌ها و شیوخ عرب نشین منطقه، لبخند می‌زند در مقابل منتقدان و مردم خودش هم لبخند بزند.

 

گرانی نان سناریوی جدید دولت است

وی در ادامه با انتقاد از رویکرد جدید دولت در افزایش قیمت اقلام مورد نیاز جامعه، گفت: گرانی نان هم سناریوی جدید دولت یازدهم برای جلوه دادن فشار تحریم و ربط دادن آن به مذاکرات ژنو هسته‌ای است.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با اشاره به این موضوع که دکتر روحانی باید بداند که بحث کردن در مسائل دیپلماتیک،  دردی از گرانی نان را برای مردم دوا نمی‌کند، اظهار داشت: متأسفانه دولت یازدهم به دنبال شانه خالی کردن در برابر گرانی‌هاست و آن را به سوء مدیریت در دولت‌های گذشته ربط می‌دهد.

 

گرانی نان را باید از روحانی بپرسیم یا اوباما؟

ثابتی با تأکید بر اینکه گرانی نان دربرهه کنونی و در اوج مذاکرات بیشتر از همه غرب را خوشحال می‌کند که همه این‌ها از سوء مدیریت سیاسی در بدنه دولت است، خاطرنشان کرد: انتقاد ما از دولت این است که آیا منتقدان باید موضوع انتقادات خود از دولت یازدهم را با اوباما در میان بگذارند؟!

 

ثابتی گفت: حالا که دولت منتقدان خود را تازه به دوران رسیده و گروهی دلواپس می‌داند، سؤال ما دلواپسان و منتقدان از دولت محترم یازدهم این است، آیا گرانی نفت، نان و در منگنه قرار دادن مردم از سوی ما دلواپسان و به قول خود آقای روحانی این تازه به دوران رسیده‌ ها است یا شما تدبیرگران؟!

 

بی‌برنامگی در دولت یازدهم از حد گذشته است

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران سوء مدیریت در دولت یازدهم را یکی از عوامل اصلی گرانی‌ها و افزایش تورم در جامعه دانست و گفت: مردم می‌دانند و درک کرده‌اند که بی‌برنامگی دولت یازدهم در دیپلماسی خارجی و رویکرد داخلی بسیار از حد گذشته است.

 

وزیر جدید علوم باید خودش را اثبات کند

ثابتی در ادامه در مورد اتفاقات روی داده در 16 آذر امسال گفت: دکتر فرهادی وزیر جدید علوم در مقابل جامعه دانشجویی و مجلس قول داد که فتنه، خط قرمز باشد. او باید بداند که اینجا آزمون قول مداری و دین‌داری است.

 

وی  ابراز داشت: اگر وزیر علوم آن‌گونه که در سخن‌هایش که در روز رأی اعتماد بیان کرد ، عمل کند مورد حمایت تمامی اقشار است در غیر این صورت از مرحله تقوا دور شده و دنباله‌روی فرجی دانا است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی